voedingsschema droogtrainen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• voedingsschema droogtrainen

Dit is dus mijn voedingsschema waarmee ik mijn droogtrainperiode wil aftrappen. Ik wil 11 weken cutten met als doel een kilo of 7 a 8 vet kwijt te raken. Ik begin in maart. 5 weken lang wil ik 100 kc zakken totdat ik rond de 2800 kc zit. En dit nog eens 6 weken vol houden.

8:00
    30 gr eiwitpoeder + 0,3 liter magere melk 190 kc
    Brinta 100 gr. 330 kc
    Kiwi of een ander klein stuk fruit 55 kc

10:30
    3 droge sneeën brood 210 kc
    250 gr magere kwark 140 kc

13:00
    100 gr. Droge rijst 350 kc
    100 gr. Tonijn 210 kc

15:30
    3 droog sneeën brood 210 kc
    800 ml yoghurt 280 kc
    Kiwi of een ander klein stuk fruit 55 kc

18:00
    Aardappelen 4 stuks +/- 300 gr 260 kc
    150 gr kip of rood vlees 200 kc
    Groente verschilt nogal dus ik ga uit van 80 kc

19:00 fitness, verschilt nogal maar voor mijn schema houd ik even deze tijd aan

20:30
    3 droge sneeën brood 210 kc
    6 eiwitten 300 kc

22:30
    1 snee droog brood 70 kc
    250 gr magere kwark 140 kc

Totaal 3270 + / - 430 gram kh. 200 gr eiwit en 40 gram vet (en 2.5 a 3 liter water)

Week 1: zie schema boven
    Week 2: 3200 kc droge boterham 22:30 eruit
    Week 3: 3065 kc 1 droge boterham van 20:30 eruit en 1 aardappel minder
    Week 4: 2995 kc 1 droge boterham van 15:30 eruit
    Week 5: 2910 kc 25 gram rijst eruit
    Week 6 en verder: 2830 kc 25 gram brinta eruit

Als ik merk dat ik nog niet hard genoeg ga, zal ik nog eens 100 kc zakken in week 7 en 100 kc in week 8. maar dat is voorlopig onder voorbehoud. Ik ben natuurlijk een grote jongen en heb veel voeding nodig, ook puur voor massaonderhoud

Training:
    Bestaat uit 4 * in de week 30 a 40 min krachttraining en 40 min cardio.
    En een dag alleen 1 uur cardio, geen krachttraining.
    Maar dat schema zal ik ook nog wel posten.

Rust:
    Ik probeer aan 9 uur slaap te komen.

Wat denken jullie ervan? Op en aanmerkingen zijn altijd van harte welkom

Groei, Groeier, Groeist

ziet er goed uit

ben alleen bang dat die droge boterhammen je na 1 week als je strok uit komen
    ik zou er gewoon lekker kip of kalkoen op doen
    en af en toe een plakje rosbief een keer pindakaas of appelstroop
    Who's the Chef

Comment

ik zou ipv aardappelgerechten als avondeten, ook gewoon pasta's en rijst etc eten.
      VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Ik denk niet dat die droge boterhammen mij de strot uitkomen. Ik eet sinds ik 5 ben mijn brood al droog. In dit geval een handige "aandoening".

En de reden dat die aardappels erin zitten is dat ik niet zo weg ben van pasta. Maar misschien ga ik dat dan toch maar nemen.
        Groei, Groeier, Groeist

Comment

Mooi schema! Een beetje variatie kan het je wel makkelijker maken om het vol te houden!

gr

Comment

ja, zeker goed, met 6 eiwitten bedoel je 6 eieren? iig, zou ik minder yoghurt nemen. 800ml kan je maag best wel vol proppen, terwijl je er helemaal niet zoveel uit haalt. 250ml yoghurt en wat muesli ofzo lijkt me beter.

Comment

Die 800 ml is eigelijk omdat ik dan 30 gram eiwitten binnen krijg. En 6 eiwitten zijn idd 6 eieren alleen dan zonder dat gele balletje.
              Groei, Groeier, Groeist

Comment

Ik moet er niet aan denken maar het ziet er wel netjes en goed doordacht uit. Is wel volkoren brood neem ik aan?
                Zou zeker proberen om de aardappels regelmatig af te wisselen met (zilvervlies)rijst en volkorenpasta.
                Misschien ook nog een idee om tussen de krachttraining en de cardio wat eiwit te nemen, dit is niet direct beschikbaar voor energie dus zal de hoeveelheid vet die verbrand wordt niet erg beïnvloeden, maar het kan wel het spierverlies beperken.

Comment

ik zou toch niet zo enorm veel yoghurt nemen. Maar je moet het zelf weten.

Comment

Originally posted by Shannasse View Post
                    Ik moet er niet aan denken maar het ziet er wel netjes en goed doordacht uit. Is wel volkoren brood neem ik aan?
                    Zou zeker proberen om de aardappels regelmatig af te wisselen met (zilvervlies)rijst en volkorenpasta.
                    Misschien ook nog een idee om tussen de krachttraining en de cardio wat eiwit te nemen, dit is niet direct beschikbaar voor energie dus zal de hoeveelheid vet die verbrand wordt niet erg beïnvloeden, maar het kan wel het spierverlies beperken.
                    Ja het gaat zeker om volkorenbrood. Die aardappels ga ik dan ook maar afwisselen. Ook natuurlijk omdat ik het minimaal 11 weken wil volhouden.

En van die eiwitten wist ik niet. Maar zeker het proberen waard.

@ davito, ik denk dat ik die 800 ml yoghurt er maar gewoon inhou. Nu zit ik doorgaans smiddags op een liter. Als je die even een uurtje buiten de koelkast zet, heb je hem met 2 minuten naar binnen.
                    Groei, Groeier, Groeist

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X