Help!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Help!

hallo allemaal

ik ben een jongen van 16 jaar en weeg nu rond de 60 kg. ik doe nu 3 maanden aan fitness maar zie nog niet echt verandering terwijl ik wel gewoon 3 keer in de week ongeveer 1-1,5 uur intensief train , ik heb er daarna ook spierpijn van maar zie geen resultaat kwa spiermassa

kunnen jullie mij misschien wat tips geven waardoor ik iets meer spiermassa kan krijgen ?

alvast bedankt

stel je eerst voor in het juiste topic kerel

en 3 maanden kom op man meerendeel van deze forum leden trainen al meer als 5 jaar dus doe maar rustig aan jonge

je ziet van je zelf niet dat je groeit
    maak een paar fotos en over en half jaar weer
    Who's the Chef

Comment

Even voorstellen ja,

Resultaat blijft sowieso weg als je geen goed voedingsschema hebt, dus maak die eerst. Daarna nog een trainingsschema, en dan zien we weer verder.
      VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

volgens mij hebben we hem gelijk weg gejaagd david
        Who's the Chef

Comment

I dont mind
          VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

getting back in shape...

Comment

Zie waarschuwing, idd eerst even op de juiste plaats voorstellen graag.

Verder zijn er niet echt eenvoudige tips, heel veel en goed (vr)eten is naast goed trainen absoluut nodig en verder heb je ook zeker wat geduld nodig, een mooi lichaam bouwen gaat nu eenmaal niet in hele korte tijd.

Comment

hhaahah kom jij ook nog even die kerel durft nu al niet meer te komen
                Who's the Chef

Comment

Zal wel loslopen hoor, hij heeft nog helemaal geen reacties gelezen.
                  Zodra hij ze wel leest komt het vast helemaal goed!

Comment

oeps.
                    getting back in shape...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X