druivensuiker => goed ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• druivensuiker => goed ?

Hallo , ik heb gehoord dat het best is om druivensuiker te eten na je getraind hebt, om zo je spieren zichzelf weer op te laten bouwen ...
    Maar daar zit toch veel suiker in ?
    = niet afslanken , en ik moet van die vetlaag boven m'n abs weg...
    Dus , is deze goed om af te slanken , en spieren op te bouwen ?

Ingrediënten: dextrose, maltodextrine, magnesiumcarbonaat, magnesiumzout, voeingszuur: citroenzuur, aroma.

per 100 g. (1 tablet = 5.75 g.)
    Voedingswaarde: 1550kJ/365kcal
    Eiwitten : 0 g.
    Koolhydraten: 89 g.
    waarvan suiker: 80 g.
    waarvan dextrose: 80 g.
    Vet: < 1 g.
    waarvan verz. vet: < 1 g.
    Natrium: <1 g.
    Magnesium: 300 mg.

Druifensuiker is goed om je fosfaat systemen weer in orde te krijgen die je lichaam nodig heeft.
    Maar het is geen bouwstof voor je spieren dat zijn de eiwitten.
    Als je druifen suiker wil gebruiken kan dat beter tijdens de training zo dat je sneller je suikers hersteld.

Comment

Suiker verhoogt je insulinepeil, wat de anabole werking die vrijkomt na het trainen bevorderd. Daarbij kun je het beste nog wat complexe koolhydraten als in pasta's, rijst, brood erbij eten om dit insulinepeil langer te behouden.

David.
      VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Originally posted by ikkeugh View Post
        Dus , is deze goed om af te slanken , en spieren op te bouwen ?
        Hier scheelt het.

Als je stevig wil cutten zijn insulinepieken absoluut uit den boze. Bij spieropbouw zijn deze juist erg gewild op de goede momenten.

Dextrose(en alle andere suikers op -ose) geeft een insulinepiek(de grootste van alle suikers), dus blijft een no-no als je serieus wilt cutten op korte termijn, en hoe lager in je vet% hoe belangrijker.

Je zal dus een keuze moeten maken, snel afslanken en wat spierverlies, of traag afslanken met weinig/geen spierverlies. Het is zomer dus ik gok op het eerste.

Afslanken met spieropbouw is maar voor erg weinigen een optie.
        Last edited by Genjuro; 01-07-2007, 19:25.
        the one and only tabata overlord

Comment

Gebruik druivensuiker tijdens de training om mijn energy op pijl te houden werkt perfect en ben er niet echt veel dikker op geworden moet wel zeggen dat ik aanleg om aan te zetten niet heb.

Basis om af te vallen is op je basis behoefte gaan zitten, niet te veel daar boven en hard trainen.

Elke dag je buik trainen zo veel mogelijk herhalingen tot i gaat branden dan ff wachten dan nog 2x herhalen.
          ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
          We like it
          ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X