kan dat ook ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• kan dat ook ?

hallo ben net nieuw en misschien staat het er al alleen kan ik het niet vinden.
    ben begonnen met trainen omdat ik meer spiermassa wil opbouwen en wat meer vet aan me lichaam wil ben 183 en weeg nog geen 70 dat is veel te weinig ik eet ook niet zo heel veel en onregelmatig ik eet gemiddelt 6boterhammen, avondeten en in de avond meestal nog een pizza.
    nu heb ik gelezen dat je veel meer voedingstoffen nodig heb om vet en spiermaasa op te bouwen
    mijn vraag is, kan ik ook met shakes alle voedings stoffen binnen krijgen die ik nodig heb naast wat ik nu eet zoja, dan zou ik het fijn vinden als jullie me wat tips kunnen geven wat voor shakes ik moet gebruiken.
    of een link naar een recept die bij mij past
    groetjes

Shakes zijn geen vervanging voor maaltijden he, slechts een aanvulling. Ik zou dus echt eerst je voedingsschema zo goed mogelijk aanpassen tot je elke 2 tot 3 uur wat eet en dan eventueel eiwitshakes of weightgainers gaan toevoegen. Daarbij zou ik echt wat gezonder gaan eten, dan gaat het stukken beter. Schrap de pizza, en ik hoop echt dat ik je niet goed begrijp, maar eet je echt maar 6 boterhammen van sochtends tot avondeten? Verder niks? Werk daar eerst maar aan.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Je bent net zo groot als ik..en ik weeg nu 88 kilo. Jij nog geen 70, een fors ondergewicht dus!
      Als ik jouw eetpatroon zo es bekijk ga ik me afvragen of je wel geld wilt investeren in eten! Iemand die zo weinig eet lijkt me een gierigaard. Of gemakzuchtig gezien jij het met een simpele shake extra wilt zien te bereiken!

Nee ik ben het met GeneralIX eens..ga eerst eens je eetpatroon aanpassen en dan als je resultaat gaat boeken kun je altijd nog shakes en andere supplementen toe gaan voegen!
      Succes!
      Geniet, en drink met maten!

Comment

lol dus als iemand weinig eet is het een gierigaard, volgens mij valt dat wel mee.

Verder ben ik het wel eens dat je te weinig eet probeer dit op te bouwen door iedere keer een beetje meer te eten en om de 2-3 uur.
        En ik zou die pizza zeker vervangen voor een bak overheerlijke magere kwark

succes verder,

Comment

lees je zelf eerst is in de materie en kom zelf met een voedings voorstel.
          Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X