george foreman grill

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Heb je dat nieuwe ding op tell sell gezien de rotator ziet er ook wel cool uit, loopt ook al het vet eruit, kost wel een flinke duit als ie goedkoper wordt ga ik hem bestellen.

Comment

Originally posted by quibus View Post
      Heb je dat nieuwe ding op tell sell gezien de rotator ziet er ook wel cool uit, loopt ook al het vet eruit, kost wel een flinke duit als ie goedkoper wordt ga ik hem bestellen.
      Die George foreman grill die ik via pixmania besteld heb kost 58 euro.
      Geniet, en drink met maten!

Comment

Was ook al heel lang opzoek naar zon apparaat. heb er net ook een besteld.
        Maar als je bijvoorbeeld kipfilet grilt, hoelang moet dat er onder liggen en op welke temperatuur?

grtz

Comment

Er wordt als het goed is een handleiding meegegeven met temperatuurinstellingen voor vlees en vis. Anders zijn er zat sites te vinden. George Foreman's eigen site geeft daar ook info over.

Comment

Hey mensen, ik wil nog even kwijt dat ik mijn George Foreman Ruby Grill binnen heb! Ik heb hem gelijk gebruikt om een heerlijke tournedos te grillen en dat zonder vet/bakspray/olie! Hij smaakte heerlijk. Het vlees was mals en sappig! Jum jum!

Comment

Ik ben jaloers!!!!!

Die moet ik ook hebben zodra ik binnenkort op mezelf ga wonen!

Edit:
              @generalIx: Big George.com Zie linksonder. Denk dat je behoorlijk tevreden mag zijn als je op die leeftijd er nog zo uitziet
              Last edited by Heineken; 21-12-2007, 16:19.
              Becoming a human juggernaut!!!

Comment

De Ruby was niet duur. Op PIXMANIA was ie 58 euro. Het paradepaardje van George (de G5) is wel wat duurder helaas. Maar die heb ik niet nodig. Dit apparaat werkt perfect!

En hier is nog een prachtig artikel over george Foreman zelf. A man of God.
                George Foreman:
                Last edited by de sterkste ophaler; 21-12-2007, 16:25.

Comment

"a lean, mean preaching machine"

Becoming a human juggernaut!!!

Comment

Toch vind ik het mooi dat zo'n atleet God gevonden heeft.

Comment

Het is nu bijna een half jaar later sinds ik de foreman grill heb gekocht (ik weet het..MEGABUMP!) en ik wilde nog even posten dat ik het een GEWELDIG apparaat vind!
                      Ik vind het eten wat ik er op klaar maak veel lekkerder smaken en het is ongelooflijk makkelijk in gebruik.
                      Nu ik aan het cutten ben merk ik al helemaal dat het een apparaat is wat ik eigenlijk altijd al nodig gehad heb!
                      Iemand anders hier toevallig ook de grill al aangeschaft??

Comment

Zoals al eerder aangegeven heb ik ook de grill (dezelfde als jij, de ruby van pixmania).

Ik ben er zéér tevreden over. Ik bereid er al mijn vis op. De grill zet ik aan, doe er met een siliconen kwast wat kokosolie op en dan de vis direct uit de diepvries. Er komt dan meteen flink wat water uit wat in het bakje opgevangen wordt.

Als de vis klaar is (ik gebruik stand 4) dan maak ik de grill direct schoon met een nat stuk keukenpapier.
                        Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Ik ga hem direct bestellen!

Comment

@ keepitreal

Fantastisch apparaat he?

Comment

hebben jullie nou over de george foreman rotisserie?

Of is dat weer iets anders...?

Comment

Ik heb wel een grill besteld van mij airmiles maar die is al 3 weken onderweg
                                Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X