Voeding schema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

gvd is het weer te klein...

Comment

als je een imagina file kan toevoegen is het toch een koud kunstje om een excel file toe te voegen ...

Comment

Het is ff turen maar ik kan het wel lezen!

Wat direct opvalt is dat je erg laag uitkomt qua totale inname.

Zou je je voedingsbehoefte op voedingsbehoefte.nl even uit willen rekenen?

En wat is je doel?
        Becoming a human juggernaut!!!

Comment

Denk dat 143gr te weinig is in een behoorlijke cut. Verder kan ik niet erg goed de maaltijden beoordelen, maar ik meende halfvolle melk en muesli te zien. Zou die allebei schrappen en vervangen door magere melk met brinta.
          Last edited by GeneralIx; 23-01-2008, 20:12.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Mijn dagelijkse behoeftes staan boven in de tabel.. die heb ik uitgerekend op voedingsbehoefte.nl, de tabel heb ik in word gemaakt dus vandaar.. zal het morgen even overnieuw doen in excel..

Comment

Originally posted by MikeJung View Post
              Mijn dagelijkse behoeftes staan boven in de tabel.. die heb ik uitgerekend op voedingsbehoefte.nl, de tabel heb ik in word gemaakt dus vandaar.. zal het morgen even overnieuw doen in excel..
              Excuus, ik had niet gezien dat het er al in stond.

Je voedingsbehoefte geeft aan wat je lichaam nodig heeft om het zaakje in balans draaiende te houden. Het is dus afhankelijk van je doel of je hier onder gaat zitten (cutten) of boven (bulk).

Vandaar de vraag; wat is je doel? Wil je groeien of wil je afvallen?

Ongeacht je doel zullen je eiwitten overigens sowieso drastisch omhoog moeten!

Comment

.

mijn doel is om te cutten..
                Attached Files

Comment

Originally posted by MikeJung View Post
                  mijn doel is om te cutten..
                  Ik kan hem niet openen; mn word kan het bestand niet kan importeren

Maar kijk voor cutten eens in Punani's Q and A to get ripped!

Comment

dat heb ik gelezen..
                    ik kan hem je eventueel ook emailen..

Comment

Als je punani's topic over droogtrainen gelezen hebt moeten de basisrichtlijnen inmiddels duidelijk zijn. Zoals hij het daar omschreven heeft zo werkt het nou eenmaal!
                      Geniet, en drink met maten!

Comment

Hier het excel bestand van mijn schema..

Comment

...............
                          Attached Files

Comment

Jammer dat je schema niet per maaltijd is, dus ik zal commentaar geven op het geheel en de dingen die erin staan.
                            Je wilt cutten. Je zit echter wel belachelijk laag in je eiwitten. Ik weeg qua vvm maar 2,5kg meer dan jij, maar eet het dubbele aan eiwitten. In de cut moet je zoiezo meer eiwitten eten dan anders.

Nu per stukje maaltijd. Muesli, tjah, leuk voor in de bulk, maar voor in de cut is het zeker niet schoon genoeg. Schrappen en vervangen door brinta of havermout. Zou de portie ook wat verkleinen, 100gr is meer dan zat zijn.
                            Glas melk. Neem magere, geen halfvolle. Voor je vetten neem je beter cla of visolie, beide helpen vet te verliezen.
                            Banaan. Ik zou hem schrappen.
                            Brood, neem grof volkoren geen bruin.
                            Kalkoenfilet, wat is dat voor portie!? 100Gram, minimaal.
                            Pindakaas neem je geloof ik 30 gr (zei fitnessfreak in ieder geval), mag in principe wel, je hebt je vetten nodig, maar waar zijn de eiwitten in deze maaltijd?
                            Nog een banaan. Niet overdrijven kerel. Een is al zat.
                            Nogmaals 33gr kalkoen. Opvoeren!
                            Whey shake is normaal een gram of 25-30.
                            AGV heb ik nog nooit van gehoord.
                            Magere kwark is goed.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

pagina 1 staat hoe mijn schema opgedeeld is in maaltijden.. tevens staat daar ook bij dat AGV aardappelen groente en vlees is..

En daar heb jij als antwoord gegeven dat het een goed schema is voor de cut, en nu ben je heel anders van mening..

Comment

Ik heb echt nergens aangegeven dat het een leuk cutschema is. Quote me maar.

sigpic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X