Mijn huidige schema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mijn huidige schema

Dit schema is meer gebaseerd op beginnen met gezond eten dan dat het echt gericht is op een aantal kcal per dag. Dus daarom heb ik nog maar niets opgezocht over de aantallen. Graag wat info wat ik er nog aan veranderen zou moeten. Mijn doelen zijn: groter worden en droger worden. Kan dit tegelijk met 1 schema of moet ik eerst bulken en dan cutten om droog te worden?

Over de gehele dag:

2-3 Liter water
    1 Banaan
    1 Appel

8.00 -
    bord brinta + 1 glas melk
    Whey protein 60gr

11.00 -
    2 volkoren boterhammen (geen boter)
    met kipfilet + 1 glas melk

14.00 -
    met appelstroop + 2 gekookte eieren zonder dooier.

17.30 -
    1/2 gegrilde kipfilet
    100 gr volkoren macaroni met een beetje ketchup
    of
    1/2 gegrilde kipfilet
    100 gr wilde rijst

20.00 -
    300 gr magere kwark

Graag wat tips hierover en als je vind dat ik echt eventjes de waarden erbij moet vinden zeg het dan maar en dan zal ik het z.s.m. erbij zetten.

Dagelijkse behoefte (kcal, Eiw, Vet, KH): 2446, 134, 54, 355
    Volgens de calculator
    Last edited by DamienLdrp; 22-01-2008, 17:21.

Waardes moeten er zeker bij, ik zou savonds kwark nemen ipv brinta verder neem ik ongeveer hetzelfde als jou maar dan denk het bubbele.

Comment

3 eetlepels magere kwark? ...

Comment

Ja ik meng het met mijn muesli en dan die sinaasappel erbij, dat maakt de smaak een stuk beter vind ik zelf :P Vind je 3 eetlepels te veel dan?

Comment

Originally posted by DamienLdrp View Post
          Ja ik meng het met mijn muesli en dan die sinaasappel erbij, dat maakt de smaak een stuk beter vind ik zelf :P Vind je 3 eetlepels te veel dan?
          Nee ik vind het erg weinig als ik eerlijk moet zijn. Verplaats de magere kwark naar de avond voor het slapen gaan en maak er dan meteen maar 500 gr van.

Comment

Originally posted by Gauner View Post
            Nee ik vind het erg weinig als ik eerlijk moet zijn. Verplaats de magere kwark naar de avond voor het slapen gaan en maak er dan meteen maar 500 gr van.
            Ok en dat dan gewoon met niks erbij uit een bord opeten of wel die muesli erbij?

En wat zou ik dan sochtends moeten eten, ook nog steeds kwark?

Comment

Ok en dat dan gewoon met niks erbij uit een bord opeten of wel die muesli erbij?

En wat zou ik dan sochtends moeten eten, ook nog steeds kwark?
              Zou het met een stuk fruit eten en de muesli eruit laten. Welk fruit, dat is een kwestie van smaak. Sommigen eten hun magere kwark (waaronder ikzelf) gewoon naturel, maar anderen voegen iets toe omdat ze het anders niet te vreten vinden..

Comment

Ik zou geen fruit voor het slapen gaan nemen.

Comment

Ok dit is het nu dus geworden:

8.00 -
                  bord brinta + 1 glas melk
                  Whey protein 60gr

11.00 -
                  met kipfilet + 1 glas melk

14.00 -
                  met appelstroop + 2 gekookte eieren zonder dooier.

17.30 -
                  1/2 gegrilde kipfilet
                  100 gr volkoren macaroni met een beetje ketchup
                  of
                  1/2 gegrilde kipfilet
                  100 gr wilde rijst

20.00 -
                  300 gr magere kwark

Ik zal zo snel mogelijk proberen alle waarden erbij te krijgen, en als jullie nog meer info hebben voeg het zeker toe.

Comment

60gr wei is veel teveel man. 30gram is zat.
                    Eet vier boterhammen per keer met minimaal 100gr magere vleeswaren.
                    1/2 gegrilde kipfilet is veel te weinig. Dat is ruwweg 50-100gr kip=10-20 gr eiwitten. Zou minimaal een hele pakken, liefst gewoon 2.
                    Kwark voor het slapen gaan, en om 2000 gewoon nog 100gr mager vlees. Wat eet je na je training?
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ok en na het trainen eet ik eigenlijk niks, af en toe als het goed uitkomt me laatste maaltijd eigenlijk. Ik ga meestal sporten tussen 7 en 8 en ben dan pas half 10 thuis

Comment

Ok en na het trainen eet ik eigenlijk niks, af en toe als het goed uitkomt me laatste maaltijd eigenlijk. Ik ga meestal sporten tussen 7 en 8 en ben dan pas half 10 thuis
                        Zou dan gewoon die 25 gr wei bij je kwark doen. Ik zelf zou de suikers er ook nog bij gooien, denk dat dit geen vet aan zal zetten, maar je moet zelf weten of je dat risico neemt.
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X