shake en creatine direct achterelkaar?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• shake en creatine direct achterelkaar?

Goedenavond,

Ik neem na het trainen me wheyshake en creatine direct achter elkaar is dit goed of moet er nog een bepaalde tijd tussen de 2 zitten?

Fijn weekend!
    Haast je als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt...

Neem creatine en slik het weg met de shake. Niks aan de hand.

Comment

Het kan. Ik neem het gewoon met water en de shake komt pas na de training.
      Geniet, en drink met maten!

Comment

wat ik heb gelezen is creatine met dextrose meteen na de training en een uurtje erna de shake

Comment

Heb ik ook gevraagd in die zaak waar ik mijn shakes/creatine etc haal. Ze zei neem gelijk na je training creatine en half uur later je shake (20 min. minstens later).

Mja die creatine werkte bij mij soiso geen reet dus... volgende maand nieuw potje proberen

Comment

je kan een omgeving creeeren waarin je creatine het beste opneemt. Echter daarvoor moet je 0,7 gr suiker per kg lichaamsgewicht aan suiker na je training nemen. Anders werkt het niet. Voor veel mensen veel te veel. Het werkt evenals om een complete maaltijd te nemen (dus eiwitten plus koolhydraten). Dan veroorzaak je dezelfde soort piek. Dus eerst shake en stukje fruit en dan even later je creatine.

Comment

Denk dat het ook ligt aan welke creatine je gebruikt. ik gebruik er 1 die zelfs aangeeft de creatine met de whey te mengen! zelf neem ik vlak na de training creatine (max 6 weken) en 15 min later de shake. in de ochtend zelfde ritueel als na de training..
              Succes.

Comment

Persoonlijk zou ik ze gescheiden houden, eerst crea, half uurke later de shake. Maar of het echt verschil maakt?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X