Kan iemand mij helpen met een voedings-schema?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kan iemand mij helpen met een voedings-schema?

Beste mensen,
    ik weeg 140 kilo en mijn doel is om richting de 100 kilo komen binnen 6 maanden.
    check voor meer info http://forum.bodynet.nl/afslanken/26...-mogelijk.html

Wat ik nu wil vragen aan 1 van jullie, kan iemand mij helpen met een voedingsschema want ik vind het echt moeilijk om er een te maken.

Ik doe veel aan cardio en af en toe krachttraining, dus het is ook een voordeel dat ik sport.

ik begrijp niet echt veel van dat eiwitten, koolhydraten enz.

dus ik zou het waarderen als iemand mij zou helpen.

Thanx

je moet eerst je behoefte uitrekenen, ga da ong 400-500 kcal onder zitten.
    daarna kun je pas een schema opstellen.
    doe +/- 4 dagen per week aan sport bijv 1 uur cardio en 1/2 uur krachttraining om je spieren te behouden
    dus reken ff uit, dacht dat je dat op voedingsbehoefte.nl kon doen, en zet het hier ff op het forum.
    er zullen altijd wel mensen zijn die je dan verder helpen, want heb zelf niet echt veel verdtand van
    160kg squat
    225kg deadlift
    130kg benchpress

Comment

Lichaamsgewicht: 140 Kg
      Vetpercentage: 40 %
      Vet Vrije Massa: 84 Kg
      Basisbehoefte: 2016 Kcal
      Sporttoeslag: 201.6 Kcal
      Arbeidstoeslag: 1008 Kcal
      Sportieve arbeidstoeslag: 300 Kcal
      +Totale dagelijkse behoefte energie: 3526 Kcal
      Dagelijkse behoefte Eiwitten: 185 Gram
      Dagelijkse behoefte Vetten: 78 Gram
      Dagelijkse behoefte Koolhydraten: 520 Gram

Comment

Wat snap je er niet aan? We geven geen schema's, slechts de kennis om er een te maken. Vertel maar wat je lastig vind, dan leggen we dat uit, tenzij het in de sticky staat uitgelegd. Lees die eerst maar door, zou al een hele hoop moeten verhelderen.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Bigz View Post
          Beste mensen,
          ik weeg 140 kilo en mijn doel is om richting de 100 kilo komen binnen 6 maanden.
          check voor meer info http://forum.bodynet.nl/afslanken/26...-mogelijk.html

Wat ik nu wil vragen aan 1 van jullie, kan iemand mij helpen met een voedingsschema want ik vind het echt moeilijk om er een te maken.

Ik doe veel aan cardio en af en toe krachttraining, dus het is ook een voordeel dat ik sport.

ik begrijp niet echt veel van dat eiwitten, koolhydraten enz.

dus ik zou het waarderen als iemand mij zou helpen.

Thanx
          nou ik was vroeger ook heel dik 120 kilo ben, maar ik at ook heel veel, neem gewoon 3 maaltijden per dag normale maaltijden, dus smorgens smiddags en savond, en laat de tussendoortjes staan moet je kijken hoeveel je afvalt heb ik ook gedaan, ben van 120kilo naar 85 gegaan binnen een jaar tijd. smorgens gewoon brood met mager beleg, smiddags gewoon brood met mager beleg, en savonds normaal warm eten met aardappelen groente en vlees kip of kalkoen filet. moet je kijken hoeveel je afvalt zo heb ik het gedaan, laat die sonja bakker en rotzooi staan dat wijf moet een shop in zijn reet hebben. 3 keer per dag normaal eten. sporten is er heel goed bij kracht en cardio doen en je bent goed bezig. ik heb je verdere info gelezen houd gewoon aan 3maaltijden per dag wat ik je net zei, voor verdere vragen kun je me pmen ik weet hoe het is om dik te zijn ik kan je er vanaf helpen ik ben het zelf ook geweest.
          Last edited by baricade; 03-02-2008, 01:22.

Comment

Voor algemene info over voeding klik hier.

Voor specifieke info over cutten klik hier.
            Becoming a human juggernaut!!!

Comment

Ik kan je alleen vertellen hoe ik het heb gedaan, op deze manier ben je er veel meer bij betrokken dan door schema`s te vragen bij anderen.

Lees eerst het stuk van Shannasse

ga dan naar de site Voedingsbehoefte.nl - Voedingsbehoefte berekenen, Informatie over voeding, trainingen en het maken van schema's

Koop in ieder geval een weegschaal om je voeding te wegen en een weegschaal om je gewicht en vet percentage te verkrijgen.

Schrijf dan op wat je allemaal eet op een dag en reken dit dan uit
              op de site Voedingswaarden overzicht, de voedingswaarde van producten

mischien zul je dan zien dat je veel te weinig eet net als in mijn geval
              Ik ben nu aan het groeien door de sport maar ga in vetpercetage naar beneden
              en dit allemaal door het simpel uitrekenen van voeding.
              Ik at van alles te kort behalve van vet dat was te veel en daar kom je achter als je alles gaat berekenen.

nou veel sterkte en doorzettingsvermogen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X