wat denken jullie van dit schema?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• wat denken jullie van dit schema?

zo, ik heb een tijdje rond gesnuffeld en heb een schema samen gesteld.

ik ben 24, weeg 79 Kg, ben 1,93 m, en heb ca 7% bf
    totaal heb ik nodig 2869 Kcal, 162 Gr Eiwitten, 64 Gr Vetten en 412 Gr Koolhydraten per dag.

9.30
    100 gr. Brinta met halvolle melk of 4 witte broodjes met kipfilet
    1 appel, banaan, of peer
    1 glas halfvolle melk
    2 glazen water
    1 shake (weet nog niet welke)

12.00
    200 gr kipfilet
    150 gr gekookte rijst
    350 gr groenten
    1 glas halfvolle melk
    2 glazen water

15.00
    4 eieren zonder eigeel
    2 broodjes met pindakaas
    200 gr kwark
    2 glazen water
    1 shake (weet nog niet welke)

18.00
    700 gr spaghetti, macaroni of nasi alle gerechten incl 200 gr kipfilet gemaakt
    2 glazen water

21.00
    1 appel, banaan, of peer
    50 gr nootjes
    1 glas halfvolle melk
    2 glazen water

23.30
    300 gr kwark
    2 glazen water

dit is samen zonder shake ca. 4000 Kcal, 276 gr eiwitten, 545 Koolhydraten en 105 gr Vetten

wat denken jullie van dit schema?

Op zich goed. Ik zou als shake een wheyshake nemen, dat werkt het beste.
    Neem voor je gaat slapen 500 gram ipv 300gram kwark en vervang de halfvolle melk door magere melk.
    Als generalIx dit leest zal ie je waarschijnlijk ook adviseren minder fruit te eten..maar ik heb er zo op het oog geen problemen mee. En nog 1 ding, je drinkt veel water en da's een goed ding! Deden maar meer mensen dat zo! Water is ook een heel belangrijk element waar intensieve sporters zeker 3 liter per dag van nodig hebben! Ik vind het verder een prima schema.
    Sport ze!
    Geniet, en drink met maten!

Comment

Is 9.30 je ontbijt?

Comment

Geen witte broodjes!! Geen nootjes om 21.00 uur doe dat eerder op de dag!

Voor de rest sluit ik me bij de ophaler aan!!

grtz.
        Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Shit ik zie nu pas dat je bij je ontbijt wit brood eet. Da's eigenlijk iets waar ik het ook niet zo mee eens ben. Neem volkoren of meergranen brood.
          Ow en idd..nootjes zijn goed, maar neem ze wat eerder op de dag zoals fitnessfreak al eerder aangaf.

Comment

Zou alleen nog een bak lijnzaad of wat lijnzaad olie bij je ontbijt toevoegen. Verder de aanvullingen van fitnessfreak en de sterkste ophaler opvolgen en ik denk dat je een behoorlijk schema hebt. Zal niks zeggen over het fruit.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
              Op zich goed. Ik zou als shake een wheyshake nemen, dat werkt het beste.
              Neem voor je gaat slapen 500 gram ipv 300gram kwark en vervang de halfvolle melk door magere melk.
              Als generalIx dit leest zal ie je waarschijnlijk ook adviseren minder fruit te eten..maar ik heb er zo op het oog geen problemen mee. En nog 1 ding, je drinkt veel water en da's een goed ding! Deden maar meer mensen dat zo! Water is ook een heel belangrijk element waar intensieve sporters zeker 3 liter per dag van nodig hebben! Ik vind het verder een prima schema.
              Sport ze!
              een wheyshake lijkt mij idd ook het beste.
              de kwark zal ik aanpassen en zal op zoek gaan naar magere melk die me nog smaakt.
              wat het fruit betreft snap ik je niet want ik eet maar 2 stuks fruit totaal en dat is gewoon de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid.

ik neem touwens ook nog 1 multivitamine en 1 omega3 tablet per dag.

Body-Food
              Is 9.30 je ontbijt?
              ik sta pas rond die tijd op en ga dan als eerste meteen ontbijten.

fitnessfreak
              Geen witte broodjes!! Geen nootjes om 21.00 uur doe dat eerder op de dag!

Voor de rest sluit ik me bij de ophaler aan!!

grtz.
              oke, ik zal ook voortaan volkoren, meergranen broodjes halen.
              en de nootje wat eerder eten is ook geen probleem.

allemaal bedankt voor jullie reacties, zo kan ik weer vooruit

mvg. michel

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                Zou alleen nog een bak lijnzaad of wat lijnzaad olie bij je ontbijt toevoegen. Verder de aanvullingen van fitnessfreak en de sterkste ophaler opvolgen en ik denk dat je een behoorlijk schema hebt. Zal niks zeggen over het fruit.
                waar kan ik bak lijnzaad of wat lijnzaad olie halen, gewoon in de supermarkt?

Comment

9.30 opstaan? luxe, de keren dat ik in mn leven tot 9.30 heb kunnen slapen zijn niet zo vaak voorgekomen

Comment

Een bak is een hoeveelheidsaanduiding he. Verder kun je gewoon gebroken lijnzaad halen in de reformzaak (wellicht ook in je supermarkt, maar dat zou ik niet weten) en lijnzaadolie kun je ook in de reformzaak halen.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Originally posted by Spectral View Post
                      9.30 opstaan? luxe, de keren dat ik in mn leven tot 9.30 heb kunnen slapen zijn niet zo vaak voorgekomen
                      Ja, ik heb het goed.
                      Maar ik ga ook pas rond 3 uur slapen.

Originally posted by GeneralIx View Post
                      Een bak is een hoeveelheidsaanduiding he. Verder kun je gewoon gebroken lijnzaad halen in de reformzaak (wellicht ook in je supermarkt, maar dat zou ik niet weten) en lijnzaadolie kun je ook in de reformzaak halen.
                      Ik zou geen reformzaak weten hier in Oss.
                      Ik zal eens gaan zoeken in de AH die hebben dat vast ook wel.

Comment

Waarom lijnzaad c.q olie gebruiken, bij een bulkschema?

Comment

Originally posted by Body-Food View Post
                          Waarom lijnzaad c.q olie gebruiken, bij een bulkschema?
                          Sowieso vanwege de voordelen voor de algehele gezondheid. Het is goed voor je bloedsomloop en je aderen.

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                            Sowieso vanwege de voordelen voor de algehele gezondheid. Het is goed voor je bloedsomloop en je aderen.
                            Ik dacht dat het een product, was voor de stoelgang.

wat is lijnzaad

Comment

Zal straks je bron lezen, neem het nu maar even aan. Het gaat erom dat het goede vetten zijn, en die heb je nodig. Vandaar.

sigpic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X