Rookie

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Rookie

Ik zou graag de mede forumers om advies willen vragen. Hoe kom ik aan een goed voedings schema. Ik weet echt niet waar ik moet beginnen.

Zelf heb ik een vetpercentage van 13% en ben behoorlijk mager.
    Ik zou graag droge spiermassa willen ontwikkelen. Ik train 3x per
    week. Maar ben momenteel ook onder behandeling voor een frozen
    shoulder dus schouder oefeningen mag ik nog niet doen.

Verder heb ik best regelmatig last van snack aanvallen omdat ik vroeger niks anders deed dan snacken. Hoe kan ik het beste die aanvallen voorkomen.

Ik gebruik verder nog geen supplementen omdat ik er absoluut nog geen verstand van heb, en niet zomaar iets wil kopen zonder dat ik zeker weet of het wel effect heeft..

Alle vorm van advies is welkom..

Rambo in the Making....

Begin met de voedingssticky te lezen en steel een bulkschema van iemand anders. Pas het bulkschema aan op jouw kcal behoefte +500 en leg het ons dan eens voor.
    Anti snack tip: tanden poetsen als je honger hebt.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Dit is wat ik nu eet,

Ontbijt 08:00
      1 Grote Kom Brinta2 Plakken Ontbijtkoek zonder BoterTussendoor 10:001 Banaan250 ml magere yoghurtLunch 12:002 Bruine volkoren bolletjes met kipfilet500 ml Halfvolle melkTussendoor 15:002 Museli repen1 AppelAvondeten 18:00150 Gr Vlees verschillend per avond200 Gr GroenteAardappelen half bordTussendoor 21:002 Plakken ontbijtkoek ofmagere yoghurt

Comment

Ontbijt 08:00 1 Grote kom Brinta 2 plakken ontbijtkoek zonder boter
        Tussendoor 10:00 1 Banaan 250 ml magere yoghurt
        Lunch 12:002 Bruine volkoren bolletjes met kipfilet 500 ml halfvolle melk
        Tussendoor 15:00 2 Museli repen 1 appel
        Avondeten 18:00 150 Gr vlees verschillend per avond 200 Gr Groente aardappelen half bord
        Tussendoor 21:00 2 Plakken ontbijtkoek of magere yoghurt
        Last edited by vincenl; 19-02-2008, 00:32.

Comment

Je eet te weinig!!
          Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

lijkt eerder op een cutschema als op een bulkschema

Comment

Wat moet ik er aan veranderen, ik wil wel meer gaan eten maar ik heb geen zin in moddervet te worden. Hebben jullie tips

Comment

Originally posted by vincenl View Post
                Wat moet ik er aan veranderen, ik wil wel meer gaan eten maar ik heb geen zin in moddervet te worden. Hebben jullie tips
                Melk/vis/kip/ei/kipfilet/volkorenbrood/fruit/groente/muesli/brinta/etc.

Al die dingen in de juiste verhouding en op de goede tijdstippen en je komt er wel, maar kijk nou eens rond op het forum er zijn schemas genoeg reken je behoefte uit en maaak een schema dat bij jou behoefte past

succes,

Comment

Welkom
                  Who's the Chef

Comment

Steel gewoon het schema van iemand anders, en pas dat aan op je eigen kcal behoefte. Snap niet wat daar lastig aan is? Overigens zul je niet echt moddervet worden, maar iets van vet is vrijwel onvermijdelijk. Daarom zijn er ook cutfases.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X