Wauw dank je wel! Ik zou er zelf nooit op gekomen zijn...
verschillende eiwitbronnen
Collapse
X
-
Originally posted by Fanatic View PostDat zijn de aminozuren uit een runder biefstuk."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Dit staat op de pot: L-Amino Formula is een natuurlijk eiwit- en aminozuurrijk voedingssupplement. Het onderscheid met de meeste eiwitproducten, wordt gemaakt op basis van de aanwezigheid van de 20 aminozuren die nodig zijn voor de functie van de levende cel. Het bevat een uniek essentieel aminogram, dat vrijwel identiek is aan dat van het menselijk serumalbumine. Het bevat, pasklaar en in de natuurlijke verhouding alle aminozuren. Wegens hun hoge opneembaarheid worden deze aminozuren onmiddellijk en volledig benut als micro bouwstenen. L-Amino Formula kan de volgende effecten hebben: vetten verbranden en meer energie geven, verbeteren van het prestatieniveau, voorkomen van het ontstaan van melkzuur in de spieren, verbeteren van het uithoudingsvermogen, een toename leveren van kracht en droge spiermassa, het lichaam sneller laten herstellen na training en wedstrijd, verhogen van de totale lichamelijke weerstand en bevorderen van de toename van de fysieke en de mentale vorm. Gebruiksaanwijzing als voedingssupplement drie keer daags 4 capsules* innemen met ruim water.* =De aanbevolen hoeveelheid is individueel aanpasbaar, 12 capsules bevatten 4200 mg L-amino acids. De basis is goede voeding en voldoende training. Inhoud: 300 capsules Gotic Nutrition L-amino 4200 is een voedingssupplement. 100 gram product bevat: Koolhydraten 1 gram Eiwit 85 gram, Vet 0,5 gram. Ingrediënten: Gehydroliseerd Argentijns runderen albumine. Aminozurenpatroon per 100 gram L-Lysine* 8.36 gram L-Histidine** 5.45 gram L-Threonine* 5.45 gram L-Cysteine** 0.98 gram L-Tryptophaan* 0.92 gram L-Arginine** 4.54 gramL-Leusine* 12.46 gram L-Tyrosine** 3.46 gram L-Isoleucine* 0.87 gram L-Asparagine-acid 10.58gram L-Phenylalanine* 7.35 gram L-Glutamic-acid 9.76 gram L-Valine* 7.61 gram L-Proline 3.78 gram L-Methionine* 1.45 gram L-Alanine 7.85gram L-Serine 5.82 gram L-Ornithine 2.27 gram L-Carnitine 14.00 gram -Glycine 4.21 gram * = Essentiele aminozuren ** = Semi Essentiele aminozurenLet op: Niet gebruiken bij lever- en nierproblemen en tijdens de zwangerschap. Meer info: gotic.nlLast edited by Fanatic; 09-03-2008, 13:11.
Comment
-
Originally posted by Fanatic View PostLees even het etiket, dan pas mag jij zeggen wie er hier slim is.Last edited by de sterkste ophaler; 09-03-2008, 13:26.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Lees de forumregels eens over beledigingen, ik ben niet diegene die jij denkt dat ik ben. En van jou beledigingen ben ik niet gediend, die kan je mailen naar de persoon die jij voor ogen hebt. Hier heb je zijn mail adres [email protected]
Comment
-
Originally posted by Fanatic View PostLees de forumregels eens over beledigingen, ik ben niet diegene die jij denkt dat ik ben. En van jou beledigingen ben ik niet gediend, die kan je mailen naar de persoon die jij voor ogen hebt. Hier heb je zijn mail adres [email protected]"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
Ja als je edit dan klopt het niet meer. Het woord kippenboer is weggehaald! Zoals ik al eerder heb aangegeven, ben ik een klant van hem. Ik heb ergens hier op dit forum gelezen dat jij dat ook bent of gaat worden, je wilt bij hem L-Arginine gaan bestellen, als ik mij niet vergis. Tjonge tjonge dat doe ik ook geen tweede keer meer, iemand helpen die je hoog heb zitten wat een gezeik achteraf.
Comment
-
Mijn eventuele plannen om iets te kopen bij hem staan los van wat ik van hem vind. Volgens mij is mr Bodyfood zeker bekwaam in zijn vak, daarom heb je mij ook nog nooit zijn eiwitten af horen kraken of iets dergelijks. Enige product waarbij we van mening verschilden was zijn afslanksiroop.
Als het woord kippenboer is weg gehaald, geeft dat alleen maar aan dat de ophaler vind dat de belediging onterecht was, en deze daarom weg haalt. Dan is een reactie over beledigingen die je niet accepteert overbodig.
Verder ben je toch weer oude koeien uit de sloot aan het halen, dit was de laatste reactie over mr Bodyfood van zowel mijn, als jouw kant. Geloof dat je ook al een waarschuwing hebt gehad van Harold en Been, zorg dat ik er niet ook een hoef te geven."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
Ei-geel
Klopt het dat je beter niet het ei-geel van het kippenei kan eten, dus alleen het witte gedeelte. En zo ja wat is de dagelijkse hoeveelheid die je in 'mag' nemen?
Ik ben een leek op dat gebied, dus misschien is het een domme vraag...!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...8 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-