Welk voedsel heb ik zeker nodig?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Welk voedsel heb ik zeker nodig?

Hallo, ik heb jullie advies nodig om een goed voedingschema op te stellen. Ik ben nu ongeveer een jaar aan het trainen en het gaat steeds beter. Ik train ongeveer 4 keer in de week waarvan 1 keer cardio. Ik ben vanaf mezelf al groot gebouwd en hoef dus zeker niet meer te eten dan nodig is. Ik ben van plan om precies de juiste hoeveelheid Eiwitten, Vetten en Koolhydraten binnen te krijgen zodat mijn gewicht niet veranderd. Dit combineren met hard trainen zou het gewenste resultaat moeten leveren.

Nu vraag ik me af welke producten ik zeker in mijn voedingsschema op moet nemen, voor het geen wat ik wil. Dus welke middelen zijn essentieel?

Hieronder mijn gegevens:

Lichaamsgewicht: 108
    KgVetpercentage: 20.1 %0.740*94-1.249*0+0.528
    Vet Vrije Massa: 86.3 Kg108*0.8
    Kcal2070.3*400------- +Totale dagelijkse behoefte energie: 3712 Kcal
    Dagelijkse behoefte Eiwitten: 190Gram
    Dagelijkse behoefte Vetten: 82Gram
    Dagelijkse behoefte Koolhydraten: 553Gram

mvg, Mike

Kwark of yoghurt (eventueel mengen met muessli)

Comment

melk/kip/vis/fruit/groente/muesli /brinta/volkoren brood,pasta.

Comment

En wei.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Afwisseling in verschillende eiwit kh en bronnen van vetten. Wat verder belangrijk is om bij de kh bron om te kijken hoe ze in de GI-Index.

GRtz...
          Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Ik zou zeggen: voeg wat handjes noten toe aan je schema. Goede vetten, redelijk wat goede eiwitten en genoeg vezels
            Geniet, en drink met maten!

Comment

havermout, zilvervliesrijst
              22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Ik zou uiteraard alles mager doen. Magere kwark, Magere yoghurt, Magere melk etc. en natuurlijk zoveel mogelijke verz. vetten vermijden en dan nog een vraag?

Wil je je vetpercentage nog omlaag halen of wil je het zo houden?
                Train With The Will To Die

Comment

whey proteine

Comment

Ik weet niet wat jullie beter lijkt, ik heb er niet zo veel verstand van. Vetpercentage omlaag of zo houden? Als ik nu zou gaan cutten moet ik het er daarna weer bij werken. Is dat niet een beetje dubbel op?
                    Last edited by Poca; 10-03-2008, 17:44. Reason: toevoeging gedaan

Comment

Originally posted by Poca View Post
                      Ik weet niet wat jullie beter lijkt, ik heb er niet zo veel verstand van. Vetpercentage omlaag of zo houden? Als ik nu zou gaan cutten moet ik het er daarna weer bij werken. Is dat niet een beetje dubbel op?
                      Hallo poca,
                      Een vetpercentage van 20,1% vind ik een beetje aan de hoge kant. Als ik jou was zou ik die proberen te reduceren naar 14 a 15%. Ik weet niet precies wat je nu wil, droog worden, meer massa of allebei. In principe zou je, als je droog wilt trainen zo door moeten trainen alleen dan onder je kcal behoeften per dag gaan zitten. En 190g eiwitten per dag, is dat niet een beetje weinig? je weegt 108 kilo en je lichaam heeft ongeveer 2,5g per kilo lichaamsgewicht per dag nodig. dat zou dan uitkomen op 270g. Dus probeer een stuk meer eiwitten binnen te krijgen.

Comment

Hoi demonos muscle...heb jij je eigen verhaal eigenlijk al gedaan? Ik heb je 4 posts gezien, maar we weten eigenlijk nog helemaal niks van jou af. Wat zijn je stats en wat zijn je doelen? Heb je veel ervaring met trainen? Ben je amateur of heb je pro-ambities? Ik ben in ieder geval wel benieuwd naar jouw eigen achtergrond gezien dat je al enthousiast anderen adviezen aan het geven bent.

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                          Ik zou zeggen: voeg wat handjes noten toe aan je schema. Goede vetten, redelijk wat goede eiwitten en genoeg vezels
                          Bij de Lidl verkopen ze zakjes walnoten kant en klaar om op te eten kwam ik van de week achter. En niet duur, 200 gr voor maar 2.09 Euro. Handig voor op het werk enzo, hoef je ze niet meer te kraken.

Comment

Bij de Sligro haal ik zakken van 1 kg voor 9 euro. toch bedankt voor het advies, maar daar hebben de anderen meer aan dan ik. Wij hebben een winkel aan huis en ik heb ook nog es 10% korting bij Albert Hein. Lucky me.

Comment

ik ben het helemaal eens gewoon een wei drinken werkt prima!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X