Mijn up 2 date trainingschema?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mijn up 2 date trainingschema?

Voor de derde keer al, heb ik nadat ik ben overladen met tips mijn voedingsschema aangepast.

Ik heb het idee dat het zo wel goed zit.

Maar verbeteringen en tips zijn altijd welkom!

Commentaar graag.

Alvast bedankt!
    Attached Files

Zou bij je ontbijt een weishake toevoegen. Voor een goedkope best goede multi zou ik Centrum performance of Supradyn complex forte aanraden. Wil je echt de top zou ik gaan voor solgar.

Doe in plaats van de honing bij de kwark liever een klein beetje wei of wat zoetstof.
    Verder is het niet verkeerd. Denk dat je met 55 gram eiwit voor het avondeten jezelf wat hoog inschaalt, als de mensen die voor je koken niet speciaal rekening met je houden.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Oh ok, ja die 50 gram bij het eiwit ware maar een soort van schatting.

Maar is het niet ongezond om s'morgens al een weishake te nemen? Krijg ik dan niet te veel eiwit binnen? en zo nee moet er dan ook dextrose mee voor transport van de eiwitten?

Comment

Zou je kunnen doen, maar ik zie er zelf weinig reden toe. Het drukt je cortisol wel nog wat sneller, maar of ik dat die insulinepiek in de ochtend waard vind...
        Eiwitten kun je niet echt teveel binnen krijgen.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X