Eerste Bulkschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eerste Bulkschema

Hallo,

Ik heb net mijn eigen eetschema in elkaar proberen te zetten, dit is mijn eerste bulkschema omdat ik wat forser wil worden!

Ik ben 19 jaar, 185cm, weeg tussen de 68 en 70 kilo. En sport 3 a 4x in de week!

Bulk schema 1.1.xls

Hoop dat jullie mij eventuele tips kunnen geven, en op of aanmerkingen of dit zal werken!

Sven

Schema zit vol rotzooi. Essentieele dingen die ik mis zijn de pwo maaltijd en kwark voor het slapen gaan. Lees eerst eens rond en kijk hoe anderen hun schema''s hebben gemaakt.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

muesli? vla? yoghi??? gast...

huilen met de pet op. minder troep, meer goeie dingen, zoals brinta/havermout en probeer volkoren spaghetti/rijst te eten ipv de witte.

anders kook je voor jezelf als het gezin gaat eten. doe ik ook als ik naar mn ma ga, maar meestal eten ze dan wat ik kook
      22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Ja oke, maar muesli is toch ook niet zo slecht?

En yoghi inderdaad gewoon vervangen voor melk, verder zit ik bijna de hele dag op school.. behalve donderdags en vrijdags! Moet ik gewoon alles vervangen ? Ik eet volkoren brood met kipfilet /pindakaas meestal..

Ik eet niet warm smiddags alleen savonds, maar dat zit meestal wel veel vis, tonijn bij.

ik zal nog wel even zoeken hier op het forum, kijken hoe het wel moet

Comment

volgens mij zit er in muesli redelijk veel suiker en die heb je niet nodig: je hebt complexe koolhydraten nodig, dus ontbijten met 100 gram brinta en een halve liter halfvolle melk + een eitje ofzo is veel beter dan je nou hebt
          22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Muesli is niet slecht als die niet gesuikerd is. Die ik heb zitten alleen wat rozijnen en stukjes hazelnoot bij en kan dan prima ipv havermout puur.

Comment

Muesli in vla en yoghi??
              What the f**k stelt dat voor? Zijn dat dieren?
              getting back in shape...

Comment

Dit is zowel eenzijdig als slecht. Muesli in vla? Kom kom..veel te veel suiker. En ik zie geen groenten in je schema. Enkel een vermelding " wat de pot schaft". Daar weten wij ook niks aan toe tevoegen omdat we niet weten hoe jij s'avonds eet. Eet jij dan veel groenten of is het lasagne, pannekoeken, patat?? Nee knul dit is niks. Opnieuw, en beter!
                Geniet, en drink met maten!

Comment

Bulk schema 1.1.xls

Hier dan mijn vernieuwde versie, hoop dat er wat verbeterpunten in zitten! graag jullie reactie!

Comment

die vifit light is trouwens helemaal niet slecht. ongeveer dezelfde voedingswaarde als halfvolle melk. ik koop die ook regelmatig op school. een pak van een 0,5 liter. toch weer zo'n +/- 15 g eiwitten.

en ik ben benieuwd of je je ontbijt naar binnen krijgt.. havermout, shake, melk, en 4 boterhammen en beleg. 't zal waarschijnlijk in het begin even flink proppen zijn
                    An eye for an eye makes the whole world go blind

Comment

maaltijd 1 is wel goed
                      maaltijd 2: meer eiwitten, eventueel die cashew noten hierbij doen
                      maaltijd 3: pindakaaswegdoen, je heb nu 4 maaltijden met pindakaas erin, miss vervangen door ham/kip/kalkoen
                      maaltijd 4 goed
                      maaltijd 5: goed
                      maaltijd 6: dit is wel weer te overdreven in de eiwitten, je hebt er niks aan,
                      zowiezo de cashew noten wegdoen

denk dat het zo wel aardig is, zal waarschijnlijk nog wel iemand wat over te zeggen hebben

succes
                      160kg squat
                      225kg deadlift
                      130kg benchpress

Comment

4700 kcal zonder avondmaal??Klopt dat?
                        Zou er eigenlijk graag es de kh bij zien.
                        Maaltijd 1 is op het eerste zicht al veel te veel.
                        Ofwel eet je havermout ofwel eet je boterhammen.Zeker in die hoeveelheid.
                        Je bent er nog niet vrees ik.

grtz
                        getting back in shape...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X