paaseieren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• paaseieren

Hoe slecht zijn deze nu eigenlijk?

ik heb het dan over paaseieren van 20cm hoog die hol zijn vanbinnen.

Het hoofdbestanddeel hiervan is toch melk zou ik denken, dus is het niet zo super super ongezond??

ze hebben hier op het werk namelijk een grote mand paaseieren gezet waarvan iedereen zomaar mag nemen en af en toe kan ik de verleiding niet weerstaan

het is gewoon chocola dus .
    En ik vind dat zeer best te eten, dus ik doe dr niet moeilijk over.

greetz
    Trainingslog Farmboy:

Comment

Helaas hoofd bestanddeel is toch echt SUIKER en veel ook!!
      Maar wel lekker!! ghegheghe kan toch besty een keertje joh!!

grtz,
      Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

ja maar gisteren eentje, en vandaag al trug eentje. En het is echt een gigantische mand dus ik kan zo nog wel een weekje doorgaan en wie weet vullen ze ze daarna terug . Vandaar

Comment

ik heb gemerkt dat hoe minder suiker en snoep enzo ik eet, des te minder behoefte ik er aan heb. Ik was eerst echt een enorme zoetekouw en at elke dag snoep koek en ongezonde troep. vorige zomer ben ik daarmee gaan minderen en laatste half jaar ofzo heb ik er gewoon geen behoefte meer aan. Ik kan moeiteloos de verleiding weerstaan als ze naast me kilo's snoep koek en chips zitten weg te werken. Maar als ik 1-2x per week enorm mee zou lopen snacken, zou het elke keer weer moeilijk zijn om het af te slaan. Je lichaam went eraan dat je niet meer snoept en zeurt er dan ook niet meer om. Het is natuurlijk makkelijk voor het lichaam om via suiker lekker veel koolhydraten binnen te krijgen, maar je moet je lichaam leren dat dat niet de manier is
          22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

ik ben nooit een snoeper geweest maar als ze zo een mand voor me zetten heb ik het toch altijd moeilijk

Comment

Ik heb daar gelukkig geen last van, maar zoals fitnessfreak al zegt, het is echt vooral heel veel suiker, en veel verzadigd vet. Waarschijnlijk is het nog melkchocolade ook, en die mist veel van de weinige voordelen die chocola biedt.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Chocolade bied (in zeer geringe mate geconsumeert) zeer interessante gezondheidsvoordelen (net als rode wijn bevat het sterke antioxidanten), maar kies dan wel voor pure chocolade. En dan nog levert het veel kcal. Vaak meer dan 500 kcal per 100 gram!!!
                Geniet, en drink met maten!

Comment

haha euhm, ik heb er gisteren 3grote opgegeten, ik schaam mij sorry

Ik heb wel elke dag mn gezonde bulketen binnen maar heb toch al wat extra paaseitjes verorbert de voorbije 2 weken. Mag echter precies eten wat ik wil er komt weinig tot niets bij.

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                    Chocolade bied (in zeer geringe mate geconsumeert) zeer interessante gezondheidsvoordelen (net als rode wijn bevat het sterke antioxidanten), maar kies dan wel voor pure chocolade. En dan nog levert het veel kcal. Vaak meer dan 500 kcal per 100 gram!!!
                    Ik dacht ergens gelezen te hebben dat alleen de echte pure chocolade (80% of meer) gezond was en dat 'gewone' pure chocolade net zo slecht was. Maar die 'echte' smaakt ook enorm bitter, en daar eet je chocolade natuurlijk niet voor.
                    An eye for an eye makes the whole world go blind

Comment

Originally posted by Danko View Post
                      Ik dacht ergens gelezen te hebben dat alleen de echte pure chocolade (80% of meer) gezond was en dat 'gewone' pure chocolade net zo slecht was. Maar die 'echte' smaakt ook enorm bitter, en daar eet je chocolade natuurlijk niet voor.

Ik Wel
                      If you can see Chuck Norris, Chuck Norris can see you. If you can't see Chuck Norris, you may only have seconds to live.

Comment

Ik hou niet zo van choco dus das altijd handig
                        Who's the Chef

Comment

Het grote voordeel is dus dat ik graag bittere chocolade eet. Ik eet zelf altijd pure chocolade van 87% cacoa. De hvh suiker daarin is zeker stukken minder dan in "gewone" pure chocolade zoals iemand al eerder zei, en al helemaal minder dan in melkchocolade en witte chocolade.
                          Maar ook deze eet ik niet teveel. Chocolade zit vol met verzadigd vet, en dat is helaas niet goed voor de gezondheid.
                          Geniet, en drink met maten!

Comment

De laatste tijd zo af en toe een mini-eitje gesnaaid op het werk of bij de winkelkassa's, zelfs of de sportschool, maar ben gelukkig van de snoeperij af. Denk niet dat een BonBonBloc praliné of een pak Toffifees nog makkelijk in mijn dagelijks voedingspatroon in te passen zou zijn.

Comment

Ik snoepte toch al eigenlijk nooit ( tanden doen verdommes zeer na een flinke lading suiker), maar voor die paar keer per jaar ( pasen, kerst, sinterklaas ) ga ik dus niet moeilijk doen over een paaseitje of kerstkransje hier en daar...
                              Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X