Groeiend als kool en nu nieuwe voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Groeiend als kool en nu nieuwe voedingsschema

Goedenmiddag,

Ik ben pas begonnen met fitnessen(2 maanden geleden)en ik zat tegen de 53kilo aan op mijn lengte 1.70(iets kleiner waarschijnlijk) was dat te licht.Dus ik ben meteen met bulken begonnen en weinig/geen fastfood te eten.

Resultaat ik weeg nu: 'eind maart/begin april': Tegen de 63 aan. Ik wil tegen de zomer aan rond de 70 kilo wegen, zal het mij gaan lukken?

maaltijd 1: 50gr brinta met melk/ 3 snee brood met pindakaas
    maaltijd 2: 3 snee brood met kipfilet
    op traningsdag na 't trainen: banaan en dextrose
    maaltijd 3: 6snee brood of 4 snee ligt aan trainingsdag of niet: op tr. dagen met ei anders met pindakaas of kalkoenfilet
    maaltijd 4: blik worst, komkommer
    maaltijd 5: avondeten: soms Macaroni met kip/gehakt, soms rijst met veel groente en vlees en soms Aardappelen met vlees etc.
    maaltijd 6 noten, 2 tomaten, 2 snee brood met pindakaas
    maaltijd 7: 500 gr. kwark

En/Of moet ik iets veranderen? Of ben ik hiermee goed op weg naar de 70kg.

Drinken: Ik drink alleen water en af en toe bij het eten bijvoorbeeld: vruchtensap en af en toe ook melk.
    Last edited by alvarez; 28-03-2008, 17:06.

Welkom
    Who's the Chef

Comment

Originally posted by Been View Post
      Welkom
      Dankje Ik ben overigens al een week met dit schema begonnen en daarvoor zag mijn schema er ook ong. zo uit. Alleen de tomaten/komkommers zaten er toen niet in, had toen ananas.

Comment

Grappig, situatie lijkt heel erg op die van mij. Toen ik vorig jaar augustus begon met trainen woog ik ook 53 en nu weeg ik door hard trainen en goed eten ook 63 en ga voor de 70 tegen de zomer
        Ben wel iets groter, 1.78M.

Comment

Originally posted by Gauner View Post
          Grappig, situatie lijkt heel erg op die van mij. Toen ik vorig jaar augustus begon met trainen woog ik ook 53 en nu weeg ik door hard trainen en goed eten ook 63 en ga voor de 70 tegen de zomer
          Ben wel iets groter, 1.78M.
          Geinig ja haha.. Vind het razendsnel gaan tot nu toe.. in 2 maanden 10 kg aangekomen

Comment

welkom
            wel behoorlijk indd 10kg in 2 maand
            Sometimes you need a second chance, because time wasn't ready for the first one

Comment

Da's heel veel ja in zo'n korte tijd...
              Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X