Goedenmiddag,
Ik ben pas begonnen met fitnessen(2 maanden geleden)en ik zat tegen de 53kilo aan op mijn lengte 1.70(iets kleiner waarschijnlijk) was dat te licht.Dus ik ben meteen met bulken begonnen en weinig/geen fastfood te eten.
Resultaat ik weeg nu: 'eind maart/begin april': Tegen de 63 aan. Ik wil tegen de zomer aan rond de 70 kilo wegen, zal het mij gaan lukken?
maaltijd 1: 50gr brinta met melk/ 3 snee brood met pindakaas
maaltijd 2: 3 snee brood met kipfilet
op traningsdag na 't trainen: banaan en dextrose
maaltijd 3: 6snee brood of 4 snee ligt aan trainingsdag of niet: op tr. dagen met ei anders met pindakaas of kalkoenfilet
maaltijd 4: blik worst, komkommer
maaltijd 5: avondeten: soms Macaroni met kip/gehakt, soms rijst met veel groente en vlees en soms Aardappelen met vlees etc.
maaltijd 6 noten, 2 tomaten, 2 snee brood met pindakaas
maaltijd 7: 500 gr. kwark
En/Of moet ik iets veranderen? Of ben ik hiermee goed op weg naar de 70kg.
Drinken: Ik drink alleen water en af en toe bij het eten bijvoorbeeld: vruchtensap en af en toe ook melk.
Ik ben pas begonnen met fitnessen(2 maanden geleden)en ik zat tegen de 53kilo aan op mijn lengte 1.70(iets kleiner waarschijnlijk) was dat te licht.Dus ik ben meteen met bulken begonnen en weinig/geen fastfood te eten.
Resultaat ik weeg nu: 'eind maart/begin april': Tegen de 63 aan. Ik wil tegen de zomer aan rond de 70 kilo wegen, zal het mij gaan lukken?
maaltijd 1: 50gr brinta met melk/ 3 snee brood met pindakaas
maaltijd 2: 3 snee brood met kipfilet
op traningsdag na 't trainen: banaan en dextrose
maaltijd 3: 6snee brood of 4 snee ligt aan trainingsdag of niet: op tr. dagen met ei anders met pindakaas of kalkoenfilet
maaltijd 4: blik worst, komkommer
maaltijd 5: avondeten: soms Macaroni met kip/gehakt, soms rijst met veel groente en vlees en soms Aardappelen met vlees etc.
maaltijd 6 noten, 2 tomaten, 2 snee brood met pindakaas
maaltijd 7: 500 gr. kwark
En/Of moet ik iets veranderen? Of ben ik hiermee goed op weg naar de 70kg.
Drinken: Ik drink alleen water en af en toe bij het eten bijvoorbeeld: vruchtensap en af en toe ook melk.
Comment