Gedroogde inktvis (gerookt)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gedroogde inktvis (gerookt)

Hoi allen,

ben onlangs eens in Rusland geweest en in plaats van een zakje chips eten ze daar gedroogde vis of inktvis bij hun bier :-)
    Heb de voedingswaarden eens bezien
    2% vet
    50% proteinen !

So the question: where the hell can I find this goodie hierr in de benelux :-))

Grtz

bij de meeste plaatsen waar ze wokken kan je wel inkvis nemen, misschien daar eens vragen?

Comment

Bij Suri/Indo/China toko's hebben ze allerlei soorten gedroogde vis en zeefruit.

Comment

ik was in antwerpen eens gaan zien bij de chinese winkels, maar helaas pindakaas :-(

Comment

Dan ben je neem ik aan ook in de Van Wesenbekestraat geweest in Chinatown bij het station? Zou me verbazen als geen enkele winkel daar gedroogde vis heeft, Sun Wah bv.. Anders wellicht bij de Criée markt of Marokkaanse zaken? Verder gaat mijn kennis van Antwerpen niet.

Geen inktvis, maar gewone visboeren hebben ook nogal eens gedroogde kabeljauw oftewel stokvis.

Comment

t is gewoon uit pure gemakzucht he :-)
            je trekt zo een zakje open en hop je hebt ineens 30 gr lekkere proteinen binnen ...
            criee markt da ken ik ni, waar is da ?

Comment

misschien is dit wat....

U kunt uw bestelling hier online

deze bijv.
              145 Dried Squid Snack zak 50gr 1,85
              Last edited by flashman; 07-04-2008, 21:56.

Comment

De Criée is een grote versmarkt, ze verkopen van alles daar. Zou toch ook nog eens alle oosterse winkels in de stationsbuurt checken. Hier is het iig makkelijk te krijgen, maar misschien zijn Chinese Belgen anders.

Calamares zijn ook zo lekker, helaas te vet voor vaak.

Het Nieuwsblad - Gemeente Antwerpen: Criée in z'n oude glorie hersteld

Comment

bedankt allen voor de tips.
                  Denk dat ik de chinese buurt nog maar eens ga verkennen deze middag :0

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X