Het suikerexperiment

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
      Ja. Ben nu in totaal sinds het begin van hst/suikerexperiment 6kg aangekomen, dus ze zitten er nog mooi aan. Was dus geen vocht van de koolhydraten ofzo.
      dan mag ik je tegen spreken, jij voert je insuline huishouding zo hoog,met je suikers tuurlijk kom je kilos aan,maar dat is alleen maar water maat.
      En darbij je gebruikt geen AS dus is het onmogelijk om in zon korte periode 6 kg drooge spieren op te bouwen.
      Ze zeggen als je echt goed aan je voeding houdt en training dat je naturel 2.5 kg per jaar.

Comment

Originally posted by leipe ouwe View Post
        dan mag ik je tegen spreken, jij voert je insuline huishouding zo hoog,met je suikers tuurlijk kom je kilos aan,maar dat is alleen maar water maat.
        En darbij je gebruikt geen AS dus is het onmogelijk om in zon korte periode 6 kg drooge spieren op te bouwen.
        Ze zeggen als je echt goed aan je voeding houdt en training dat je naturel 2.5 kg per jaar.
        2,5 kg per jaar..? Wie zijn "ze"..?
        Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Originally posted by erikv View Post
          2,5 kg per jaar..? Wie zijn "ze"..?
          dat bedoel ik erikv,

Comment

Luister baas, als mijn schuine abs harder doorkomen dan anders, en ik sinds mijn kappen met die insulineklappen niet ben afgevallen, en ook geen opgeblazen hoofd/lichaam heb (2kg vocht is aardig wat dus dat valt echt wel op), dan mag jij verkondigen wat jij wilt, maar dit zijn de resultaten die mijn weegschaal mij vertelt, en het is gewoon een ouderwetse analoge dus die gaat ook niet op tilt of iets dergelijks.
            Jij mag zeggen dat het onmogelijk is, ik zeg van niet. Moet zeggen dat ik de feiten aan mijn zijde heb.
            Overigens is 2,5kg per jaar te laag ingeschaald, ligt eerder bij de 5kg.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Luister baas, als mijn schuine abs harder doorkomen dan anders, en ik sinds mijn kappen met die insulineklappen niet ben afgevallen, en ook geen opgeblazen hoofd/lichaam heb (2kg vocht is aardig wat dus dat valt echt wel op), dan mag jij verkondigen wat jij wilt, maar dit zijn de resultaten die mijn weegschaal mij vertelt, en het is gewoon een ouderwetse analoge dus die gaat ook niet op tilt of iets dergelijks.
              Jij mag zeggen dat het onmogelijk is, ik zeg van niet. Moet zeggen dat ik de feiten aan mijn zijde heb.
              Overigens is 2,5kg per jaar te laag ingeschaald, ligt eerder bij de 5kg.
              Doe maar rustig aan jongboy .
              weet je wat 6 kilo spierweefsel is ,dat maakt je lichaam niet aan.Kijk zelf maar rond hier op het forum gasten die met sth en insuline en wat weet ik nog meer gebruiken en daarbij ook flink eten ,wat die ervan overhouden.
              Dan ga ik me ook zelf naar als fraek zijnde.

Comment

Doe maar rustig aan jongboy .
                weet je wat 6 kilo spierweefsel is ,dat maakt je lichaam niet aan.Kijk zelf maar rond hier op het forum gasten die met sth en insuline en wat weet ik nog meer gebruiken en daarbij ook flink eten ,wat die ervan overhouden.
                Dan ga ik me ook zelf naar als fraek zijnde.
                Ik weet wat 6kg spierweefsel is, en het blijkt dat het toch echt mogelijk is. Je vergeet dat die insulineklappen op het juiste moment komen en echt knallen. En aangezien insuline toch echt wel een anabool hormoon is kun je toch wel wat verklaren. Daarnaast ben ik echt zo groot nog niet, dus heel erg veel moeite moet het ook niet kosten om te gainen. Als ik 90kg had gewogen was het een ander verhaal geweest.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Ik weet wat 6kg spierweefsel is, en het blijkt dat het toch echt mogelijk is. Je vergeet dat die insulineklappen op het juiste moment komen en echt knallen. En aangezien insuline toch echt wel een anabool hormoon is kun je toch wel wat verklaren. Daarnaast ben ik echt zo groot nog niet, dus heel erg veel moeite moet het ook niet kosten om te gainen. Als ik 90kg had gewogen was het een ander verhaal geweest.
                  Oke daarzit ook wat in ,als ik het goed begrijp zit je nog niet op gewicht.
                  Dan wordt het aankomen ook wat makelijker, kerel mijn post was niet kwaad bedoeld.

Comment

Oke daarzit ook wat in ,als ik het goed begrijp zit je nog niet op gewicht.
                    Dan wordt het aankomen ook wat makelijker, kerel mijn post was niet kwaad bedoeld.
                    Ik zit nog lang niet op het gewicht waar ik wil zitten, en dan nog is 77kg op 1m81 niet bijster veel, dus ja ik zit nog niet op gewicht.
                    En mijn post was ook wat minder agressief bedoeld dan hij denk ik overkwam.

sigpic

Comment

Originally posted by erikv View Post
                      Ja idd..wat doé jij eigenlijk hier op het forum?
                      Dat vraag ik mij al weken af..
                      De beste man hangt voornamelijk rond in de supplier sectie en zeurt in andere topics ( voornamelijk voedingtopics) door over wat we verkeerd doen. We hebben geen stats van deze man, hij heeft geen doelen en hij doet niet aan bodybuilding of enige andere vorm van krachtsport. Ik heb mijn eigen vermoedens maar die ga ik niet weer posten..
                      Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                        Dat vraag ik mij al weken af..
                        De beste man hangt voornamelijk rond in de supplier sectie en zeurt in andere topics ( voornamelijk voedingtopics) door over wat we verkeerd doen. We hebben geen stats van deze man, hij heeft geen doelen en hij doet niet aan bodybuilding of enige andere vorm van krachtsport. Ik heb mijn eigen vermoedens maar die ga ik niet weer posten..
                        Niet voor mij gaan spreken hé, dat kan ik veel beter jongeman.
                        Personen die denken meer te weten over mij dan dat ikzelf weet, die komen op mij niet al te slim over.

Naast BB en krachtsport bestaan er meerdere termen voor andere sporten, nooit aan gedacht misschien. Ik heb je al eerder aangegeven als je weet wat mijn naam betekend, weet je ook welke sport ik beoefen.

Doe jij altijd het spelletje ik vermoed wat ik vermoed, maar ik zeg het niet....

Ook is het niet netjes de topic van een ander met jouw onterechte, opmerkingen te vervuilen.

Als je commentaar wilt geven wees dan een vent, en open zelf een nieuwe diccussie. Met de titel IK VERMOED

Comment

@Fanatic: Welke sport beoefen jij nu dan? Ik heb waarschijnlijk dat topic gemist waarin je dat gezegd heb.
                          Ben wel benieuwd eigenlijk.

grtz.
                          Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Originally posted by Fanatic View Post
                            Niet voor mij gaan spreken hé, dat kan ik veel beter jongeman.
                            Personen die denken meer te weten over mij dan dat ikzelf weet, die komen op mij niet al te slim over.

Naast BB en krachtsport bestaan er meerdere termen voor andere sporten, nooit aan gedacht misschien. Ik heb je al eerder aangegeven als je weet wat mijn naam betekend, weet je ook welke sport ik beoefen.

Doe jij altijd het spelletje ik vermoed wat ik vermoed, maar ik zeg het niet....

Ook is het niet netjes de topic van een ander met jouw onterechte, opmerkingen te vervuilen.

Als je commentaar wilt geven wees dan een vent, en open zelf een nieuwe diccussie. Met de titel IK VERMOED
                            Dat idee had ErikV al. En ziehier..het is al gebeurd!
                            Ga jezelf daar maar verdedigen. Ik ben benieuwd of je nog wat zinnigs te zeggen hebt. En niet tegenover mij maar tegenover het hele forum waarvan de meesten jouw maskerade ook meer dan beu zijn.
                            Geniet, en drink met maten!

Comment

General

Hoe heb je het uiteindelijk nou gedaan? Ik wil het suikerexperiment ook even volgend maar 250g suiker na het sporten? Hoe heb jij dat gedaan?

Edit: Als ik het goed begrijp heb je 250g dextro met water gemixt en zo je eigen shake gemaakt?

Comment

Ja 250gr dextrose direct na trainen. Let wel op dat het a) zo ontzettend smerig is dat je er bijna van gaat spugen, en dat het branderig aan kan voelen en b) dat het niet zonder risico is voor je insulinegevoeligheid. Zou overigens niet alles tegelijk doen. Eerst maar eens met je hyperdrol X2 aan de gang en dan misschien dit, zou het niet tegelijk doen.

sigpic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X