Het suikerexperiment

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Het suikerexperiment

Gezien de redelijk grote belangstelling voor het suikerexperiment, en de merkwaardige vergeetachtigheid van waar ik de resultaten heb gepost, open ik dit topic maar even om wat meer licht te schijnen op de resultaten.
    Voor degenen die nog niet op het board waren toen ik begon, het experiment bestond eruit om 250gr dextrose te consumeren als pwo shake voor een week of 4. Het zijn er twee geworden. Het ging me ernstig tegen staan (het is echt zo ontzettend smerig), en ik voelde me om een of andere reden minder fit gedurende die weken. Moet wel zeggen dat de 15rm trainingen me ook niet bevielen, maar ik ben er redelijk zeker van dat de massieve ladingen dextrose ook een rol hebben gespeeld.
    Het resultaat was wel 2kg spierwinst in de 2 15rm weken, zonder vet te gainen. Aangezien ik er geen barst van geloof dat ik echt wat aangekomen zou zijn van elke training 1 set van 15 herhalingen per oefening, denk ik dat die spierwinst komt uit de suikers. Heb er geen bewijs voor, maar dat is het gevoel wat ik er bij heb.
    De conclusie: het was een interessant experiment, met een behoorlijke spierwinst, maar gezien de moeheid die ik ervan kreeg en het feit dat de dextrose"shake" je ontzettend tegen gaat staan, zal ik het waarschijnlijk niet herhalen.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Wel veel winst mee behaald dus. Alleen denk ook niet dat het gezond is voor je.
    Maar had het niet verwacht dat het je ging helpen maar netjes gedaan dus.

En zitten die 2 er nog steeds aan?
    eat eat eat and look like a freak!

Comment

Originally posted by dino21 View Post
      Wel veel winst mee behaald dus. Alleen denk ook niet dat het gezond is voor je.
      Maar had het niet verwacht dat het je ging helpen maar netjes gedaan dus.

En zitten die 2 er nog steeds aan?
      Ja. Ben nu in totaal sinds het begin van hst/suikerexperiment 6kg aangekomen, dus ze zitten er nog mooi aan. Was dus geen vocht van de koolhydraten ofzo.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
        Ja. Ben nu in totaal sinds het begin van hst/suikerexperiment 6kg aangekomen, dus ze zitten er nog mooi aan. Was dus geen vocht van de koolhydraten ofzo.
        Vet of droge spiermassa.
        Of is je alvleesklier door al die suikerinname vergroot.
        Als je lichaam meer isuline moet aanmaken dan normaal, dan wordt je ook zwaarder.

Comment

Originally posted by Fanatic View Post
          Vet of droge spiermassa.
          Of is je alvleesklier door al die suikerinname vergroot.
          Als je lichaam meer isuline moet aanmaken dan normaal, dan wordt je ook zwaarder.
          Droge massa. Betwijfel of mijn alvleesklier 2kg zwaarder is geworden.

sigpic

Comment

niet echt gezond te noemen lijkt mij.....suikerziekte type II iemand?

Comment

Dat ontwikkel je pas na jaren suiker"misbruik"
              Geniet, en drink met maten!

Comment

250gr per keer valt wel aardig onder misbruik!!

Comment

@GeneralIx

6 kilo droge spiermassa in hoeveel tijd.

Comment

Tijdens hst ben ik 4kg aangekomen (7 weken), toen een week rust en begonnen met Rippetoe, denk dat ik daar nu 3 weken mee bezig ben, en daar 2kg van aangekomen.

sigpic

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                      Tijdens hst ben ik 4kg aangekomen (7 weken), toen een week rust en begonnen met Rippetoe, denk dat ik daar nu 3 weken mee bezig ben, en daar 2kg van aangekomen.
                      Ik weet niet wat de woorden, hst en rippetoe betekenen.

Comment

Ik weet niet wat de woorden, hst en rippetoe betekenen.
                        Dan zoekt gij op het forum..trainingsmethoden. Zegt weer genoeg
                        Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Originally posted by erikv View Post
                          Dan zoekt gij op het forum..trainingsmethoden. Zegt weer genoeg
                          Als gij alles volgt en leest en dat doet gij, dan weet gij dat ik niet aan BB training doet

Maar waarom zou ik gaan zoeken, als gij mij het zou kunnen vertellen....

Comment

Als gij alles volgt en leest en dat doet gij, dan weet gij dat ik niet aan BB training doet
                            Ja idd..wat doé jij eigenlijk hier op het forum?
                            Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Originally posted by erikv View Post
                              Ja idd..wat doé jij eigenlijk hier op het forum?
                              Leren en die kennis overbrengen aan anderen....

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X