Men dacht vroeger dat men maar 30 gram eiwitten per uur kan opnemen, maar dat blijkt niet zo te zijn en zoals al gezegd, het word niet in een keer verteerd, maar gedurende nacht. Dus die 45 gram eiwitten worden in een paar uur verteerd, dus ook al klopt dat 30 gram onzin ( wat dus niet klopt) zou het nog geen probleem zijn.
Droog >> met dit voedingschema?
Collapse
X
-
Originally posted by Misterfit View PostMen dacht vroeger dat men maar 30 gram eiwitten per uur kan opnemen, maar dat blijkt niet zo te zijn en zoals al gezegd, het word niet in een keer verteerd, maar gedurende nacht. Dus die 45 gram eiwitten worden in een paar uur verteerd, dus ook al klopt dat 30 gram onzin ( wat dus niet klopt) zou het nog geen probleem zijn.
Dan ga ik met mijn eiwitten totaal over de 250gr is dat niet veel?
je hebt toch maar 2 gram eiwit nodig per kg lichaamsgewicht?
Aangezien ik droog wil worden dacht ik moet ik toch zeker een tekort crieeren
waardoor mijn vet reseves worden aangesproken zodat ik droger word.
Wat raad je dan aan? je hebt mijn voedingschema gezien? . .
Comment
-
Ik heb je schema niet gezien en als je wilt cutten moet ja A onder je behoefte zitten en b lager in kh gaan en de eiwitten iets verhogen.
Oh en bij de eiwitten moet je alleen de goeie eiwitten meetellen, maar ik zou fff kijken naar het schema. Ben trouwens niet de expert hier in zake voeding
Comment
-
K, ik neem aan dat je na 20.30 gaat slapen. Daar heb je toch al kwark staan, gooi die cornflakes weg, want die heb je niet nodig voor het slapen gaan. gebruik de gespraard kcal dan voor die andere 250 gram kwark zodat je iop 500 komt.
en hoe kom je op 250 gram? bij je schema staat 193 gram, nou als je die 250 gram erbij doet dan kom je op wat zou het zijn 210 a 215, dat valt toch wel mee. Je vetvrij massa is 63 kg, heb ik ook ongeveer en eet ook per dag 200 ofzo. nu ook bezig met afvallen en eet ook wat meer eiwitten en het gaat redelijk ( moet erbij zeggen dat ik het rustig aan doe, moest maar 2 kilo kwijt ofzo, ben nu 1 a 1,5 kilo kwijt en dat in 3 weken, nou nog 1 weekje en ik ben er hopelijk. Kan ik eindelijk weer massa gaan trainen)
Maar goed je moet dus als je afvallen wilt en dus een tekort hebt aan kcal, meer eiwitten eten om je spieren te beschermen. Bij een tekort wordt niet alleen vet gebruikt, maar ook eiwitten.
Comment
-
Originally posted by Misterfit View PostK, ik neem aan dat je na 20.30 gaat slapen. Daar heb je toch al kwark staan, gooi die cornflakes weg, want die heb je niet nodig voor het slapen gaan. gebruik de gespraard kcal dan voor die andere 250 gram kwark zodat je iop 500 komt.
en hoe kom je op 250 gram? bij je schema staat 193 gram, nou als je die 250 gram erbij doet dan kom je op wat zou het zijn 210 a 215, dat valt toch wel mee. Je vetvrij massa is 63 kg, heb ik ook ongeveer en eet ook per dag 200 ofzo. nu ook bezig met afvallen en eet ook wat meer eiwitten en het gaat redelijk ( moet erbij zeggen dat ik het rustig aan doe, moest maar 2 kilo kwijt ofzo, ben nu 1 a 1,5 kilo kwijt en dat in 3 weken, nou nog 1 weekje en ik ben er hopelijk. Kan ik eindelijk weer massa gaan trainen)
Maar goed je moet dus als je afvallen wilt en dus een tekort hebt aan kcal, meer eiwitten eten om je spieren te beschermen. Bij een tekort wordt niet alleen vet gebruikt, maar ook eiwitten.
En verder wil ik gewoon echt droog worden dus misschien net boven de 5% BF.hopelijk gaat het lukken
Comment
-
cornflakse zijn denk ik niet al te slecht, maar het lijkt me sterk dat je kh moet binnen krijgen voor het slapen gaan. Waarom moet je kh hebben om eiwitten te kunnen verteren.
Hoelang is ie al bezig met zijn opleiding. Het schema is opzich niet verkeerd, maar ik denk dus dat men gewoon beter brinta of havermout e.d. kunt nemen dan cornflakes.
Het s dus niet perse slecht, maar je kunt beter eten
Comment
-
oke dan ga ik denk over op havermout brinta krijg ik namelijk al helemaal niet weg.Dan laat ik denk voor de rest het eetschema wel zo op de aanpassing van de havermout na:
voedingsmiddelen: Kcal: eiwitten: vet: koolhydraten:
ontbijt:
1 grapefruit:30/1/0/7
400 ml magere melk:140/14/0/20
100 gr. topvit cornflakes:368/9,3/1,3/79
1 glas water
ochtend pauze:
3 volkoren boterhammen met beleg:231/9/3/42
60 gr. kipfilet:94,8/18,6/2,4/0
een appel:74/1/0/18
2 glazen water
lunch pauze:
60 gr. kipfilet:94,8/18,6/2,4/0
2 glazen water
middag pauze:
40 gr. Appelstroop:112/1,2/0/26,4
1 blikje tonijn 150gr.:148,5/35,3/0,9/0
met 1,5 eetlepel yofresh:67,5/0,15/5,85/3
2 glazen water
avond eten:
200gr. Aardappelen:152/4/0/34
200gr. bloemkool:28/4/0/4
100gr. kipfilet:158/31/4/0
2 glazen water
Na trainen:
(ongeveer 20.30uur)
direct 1 banaan:114/2/0/27
250gr. magere kwark met:130/22,8/0/8,5
40gr. topvit cornflakes:147,2/3,7/0,5/31,6
2 glazen water
Totaal:2551,8/193,65/26,35/384,5
Ik hoop dat het dan met dit voedingschema en mijn trainingsschema:
ma: borst + triceps
di: buik + schouders
wo: cardio
do: rug + biceps
vrij: buik + benen
za: cardio
zo: rust
Ik doe dan 3 setjes en tussen de 6-8 herhalingen.
Na elke kracht training doe ik ook een half uur cardio op lage intensiteit(vetverbranding),op de cardio dagen wordt dit meestal verlengt met een half uur.
gaat lukken om de 5% Bf te halen
Comment
-
wat is er mis met brinta. Was jij die gene die het te dik vond.
geloof me havermout is niet veel anders. Oh en niet door de kwark doen dat troep, bedoel voor het slapen gaan niet handig.
Maar ik ben zelf ook nog aan het leren wat betreft voeding, dus kan je niet zoveel mee geven. Maar er lopen hier genoeg mensen rond die er genoeg vanaf weten, dus het komt wel goed.
Of je de 5% gaat halen zonder spiermassa te verliezen weet ik zo niet, is volgens mij wel redelijk veel van 24 naar 5% en waarom 5. 8 a 10 % is ook al goed hoor. Met 5% ga je 66 kilo wegen met 8 68 kilo. En met 8 kun je normaal al buikspieren en alles zien. Tis maar wat je wil, misschien wil je lekker droog staan, zodat je erna weer lekker aan de bulk kunt, dan heb je natuurlijk nog wat speel ruimte.
en euhmz niet meer dan 0.5 a 0.7 kilo per week afvallen he, anders word je op het einde een magere slappe kerel, omdat je spieren verdwijnen.
Maar je ziet vanzelf wel wanneer je zegt, ja dit is het. Totdan veel discipline tonen en veel sporten
Comment
-
Nee ik was niet die gozer, ik wil gewoon een keer droog ben heel me leven al stevig tot dik tot normaal geweest.
Qua spiermassa zit ik denk wel boven het gemiddelde maar bebenieuwd hoe het eruit ziet en idd misschien als ik op 10% zit dat het al genoeg is.
Ik wil gewoon alles zien dat is het.
Comment
-
Originally posted by LittleJ View PostMaar het is toch zo dat je per maaltijd maximaal 20 t/m 30 gram eiwit kan opnemen.De rest is toch gewoon overbodig ik heb nog nooit gehoord dat je lichaam dit zou bewaren voor later?
Trouwens hierbij de Voedingswaarde van mijn Cornflakes:
100GR:
Energie 368kcal
Eiwit 9,3g
Koolhydraten 79g
waarvan suiker 22g
vet 1,3g
v.v 0,5g
o.v 0,8g
voedingsvezel 4,6g
natrium 0,8g
niacine 15,3mg
vitamine e 8,5mg
panthotheenzuur 5,1mg
vitamine B6 1,7mg
vitamine B2 1,4mg
vitamine B1 1,2mg
foliumzuur170ug
vitamine B12 0,85ug
ijzer 11mg
Is dit werkelijk zo slecht?
Comment
-
Geen kh voor het slapengaan. Kwark bevat al zat kh, eigenlijk al veel. Vetten voor het slapengaan kunnen dan weer wel."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
5 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment