Originally posted by Nex-
View Post
Koffie wel/niet
Collapse
X
-
Denk dat het punt van nex is, dat wetenschap tegenwoordig veel beweerd.
oh mensen die veel koffie drinken, leven langer, dus je leeft langer door koffie.
Als er lang durig onderzoek na gedaan is, dan zou het wel waar zijn.
Maar soms worden de dingen nogal ver gezocht. En ik geloof ook niet alles wat men zegt. Want meestal is er niet een uitgebreid onderzoek gedaan, maar word er met statistieken gewerkt.
Maar ik weet wel dat de wetenschap al ver is vandaag en dat veel dingen al nauwkeurig onderzocht zijn.
Comment
-
dat is zo ja. Soms worden er "tussentijdse resultaten" bekend gemaakt door de wetenschap terwijl een onderzoek nog niet volledig is afgerond. Veel onderzoeken lopen ook een volledig mensenleven of zelfs langer. En om nou 75 tot 150 jaar op de uitslag te wachten is ook niet echt tof.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by Spectral View Postik neem ook al die onderzoeken met een serieuze korrel zout.
tegenwoordig krijg je van alles kanker. Als je alles waar je zogezegd kanker van kan krijgen uit je leven zou moeten schrappen dan mag je niets meer doen of eten...
Van oorsprong hoort een mens vlees en planten te eten. En niet aan een tiet van een koe te trekken of bonen van een boom plukken en er chocolade van maken. of aardappels in schuiven snijden en er chips van maken.
Dus het zou best kunnen dat de meeste produkten gewoon niet goed voor de mens zijn, alleen omdat men zegt dat er veel ongezond is, wil niet zeggen dat het daarom niet geloofwaardig hoef te zijn
EDIT: met kunnen, bedoel ik niet dat heelveel produkten het doen. Maar daarmee bedoel ik dat door al deze onnatuurlijk ongein er best een mogelijkheid kan zijn dat het kanker voorzaakt, juist omdat er allemaal stoffen inzitten die kunstmatig zijn enzo. Hiermee wil ik niet zeggen dat omdat het niet "natuurlijk"is het automatisch kanker veroorzaaktLast edited by Misterfit; 01-07-2008, 15:06.
Comment
-
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
9 uur geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 weken geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
2 dagen geleden -
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
4 dagen geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-