Laat avondeten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Laat avondeten

Mannen en vrouwen,

Voor mijn werk moet ik elke dag 2 uur heen reizen en 2 uur terug. Niet fijn, maar het is nu even zo. Het is wel tijdelijk. Ik eet momenteel wel netjes om de 2 uur. Maar ik heb mijn avondeten naar achter moeten schuiven.

Als ik thuis kom, dan ga ik eigenlijk meteen door naar de sportschool (dat is rond 19.00) als ik dan uiteindelijk weer thuis kom is het inmiddels 20:30. Ik moet dan dus nog avondeten.

Mijn vraag is nu hoe te eten? Kan ik gewoon een normale hoeveelheid avondeten pakken of moet ik overdag iets meer nemen en dan savonds iets minder. Verder eet ik altijd magere kwark voor het slapen gaan (500gr), maar omdat ik er nu vroeger uitmoet ga ik rond 22.00 naar bed. Kan de magere kwark gewoon blijven in mijn schema??

Het doel is nog altijd afvallen, vetbranden en spieropbouwen.

alvast bedankt voor de reacties
    Start: 123 kg Nu: 95,6kg (13,2% vet)

Originally posted by numbro2 View Post
    Mannen en vrouwen,

Voor mijn werk moet ik elke dag 2 uur heen reizen en 2 uur terug. Niet fijn, maar het is nu even zo. Het is wel tijdelijk. Ik eet momenteel wel netjes om de 2 uur. Maar ik heb mijn avondeten naar achter moeten schuiven.

Als ik thuis kom, dan ga ik eigenlijk meteen door naar de sportschool (dat is rond 19.00) als ik dan uiteindelijk weer thuis kom is het inmiddels 20:30. Ik moet dan dus nog avondeten.

Mijn vraag is nu hoe te eten? Kan ik gewoon een normale hoeveelheid avondeten pakken of moet ik overdag iets meer nemen en dan savonds iets minder. Verder eet ik altijd magere kwark voor het slapen gaan (500gr), maar omdat ik er nu vroeger uitmoet ga ik rond 22.00 naar bed. Kan de magere kwark gewoon blijven in mijn schema??

Het doel is nog altijd afvallen, vetbranden en spieropbouwen.

alvast bedankt voor de reacties
    wat is je doel nu? kies 1 van de 2, tis afvallen of spieropbouwen.

maar ik eet ook gewoon mijn avond eten om 20 a 21 uur. 1 uur na de training, omdat daar de spierherstel het grootst is.

bij het ontbijt en 1 uur na de training zijn de belangrijkste momenten van de dag, tenminsten hier moet je meer eten dan op andere tijdstippen.

ik zou gewoon 1 uur na de training het avond eten eten. en voor het slapen gaan de magere kwark nemen.

je zit wel in een klote situatie, 4 uur reizen per dag. ander werk zoeken maybe? zou ik nooit volhouden, respect

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
      wat is je doel nu? kies 1 van de 2, tis afvallen of spieropbouwen.

maar ik eet ook gewoon mijn avond eten om 20 a 21 uur. 1 uur na de training, omdat daar de spierherstel het grootst is.

bij het ontbijt en 1 uur na de training zijn de belangrijkste momenten van de dag, tenminsten hier moet je meer eten dan op andere tijdstippen.

ik zou gewoon 1 uur na de training het avond eten eten. en voor het slapen gaan de magere kwark nemen.

je zit wel in een klote situatie, 4 uur reizen per dag. ander werk zoeken maybe? zou ik nooit volhouden, respect
      Bedankt voor de reactie.
      Ik zit in de detachering, dus eerder een andere opdracht dan een andere job . Alleen wilde ik deze opdracht perse doen, omdat ik er veel kan leren. In dat geval was de reistijd ondergeschikt. De volgende job wordt wel dichter bij huis!

Het primaire doel is iid afvallen en vet verbranden.

Comment

Originally posted by numbro2 View Post
        Bedankt voor de reactie.
        Ik zit in de detachering, dus eerder een andere opdracht dan een andere job . Alleen wilde ik deze opdracht perse doen, omdat ik er veel kan leren. In dat geval was de reistijd ondergeschikt. De volgende job wordt wel dichter bij huis!

Het primaire doel is iid afvallen en vet verbranden.
        oh dan, gewoon fff door gaan. Kun je weer beter aan de slag als je weer dichterbij huis zit.

Comment

Ik moet zeggen dat als ik om 22.00 nog mijn kwark naar binnen moet gooien ik wel echt stampes vol zit. Dit lijkt me toch ook niet goed?

Comment

pfff, ik heb continue honger, behalve als ik zeer actief ben (trainingstijd of werk). Ik eet gemiddeld 6 tot 10 keer per dag kleine maaltijden/shakes.
            Geniet, en drink met maten!

Comment

wil je meer kunnen eten, zou je als je vol zit gewoon wat erbij moeten proppen.

Hiermee wil ik niet zeggen dat je alles in 1 maaltijd moet eten, maar gewoon eten wanneer het moet en het went vanzelf

Comment

Als je savonds laat nog moet eten, zou ik licht verteerbaar eten. Dingen zoals pasta en vis. Ook proberern de goede vetten te eten en natuurlijk de nodige eiwitten.
                "If challenge had a taste...you'd be quite delicious."

Comment

Originally posted by Mattroid View Post
                  Als je savonds laat nog moet eten, zou ik licht verteerbaar eten. Dingen zoals pasta en vis. Ook proberern de goede vetten te eten en natuurlijk de nodige eiwitten.
                  bullshit, vet is nou net dat wat je juist niet nodig hebt na de training. Dat remt de spiergroei.

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
                    bullshit, vet is nou net dat wat je juist niet nodig hebt na de training. Dat remt de spiergroei.
                    euhm..daarom nemen er verschillende hier van het forum (waaronder ik) ook vetten voor het slapen gaan zeker..?
                    Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Originally posted by erikv View Post
                      euhm..daarom nemen er verschillende hier van het forum (waaronder ik) ook vetten voor het slapen gaan zeker..?
                      we hebben het hier over de maaltijd meteen na de training en niet de maaltijd voor het slapen gaan. Of wil je me opeens gaan vertellen dat je je vol moet vreten met vetten op dit moment?

Comment

Aangezien zijn doel cutten is, is het niet handig, maar ik zou niet wakker liggen van wat vetten als ik idd na een late training pas vlak voor het slapen kan eten. Denk dat je die energie dan beter kan gebruiken voor algeheel herstel, plus dat de vetten loom maken, altijd lekker als je pumped up bent na werken en trainen.
                        Maar dat vindt ik.
                        Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                          pfff, ik heb continue honger, behalve als ik zeer actief ben (trainingstijd of werk). Ik eet gemiddeld 6 tot 10 keer per dag kleine maaltijden/shakes.

Hoeveel shakes neem jij per dag dan? En wat voor Shakes?
                          Mijn hero's: Duncan & Lisca Stutterheim en Jenny Gaidoukevitch

Comment

Originally posted by erikv View Post
                            Aangezien zijn doel cutten is, is het niet handig, maar ik zou niet wakker liggen van wat vetten als ik idd na een late training pas vlak voor het slapen kan eten. Denk dat je die energie dan beter kan gebruiken voor algeheel herstel, plus dat de vetten loom maken, altijd lekker als je pumped up bent na werken en trainen.
                            Maar dat vindt ik.
                            zijn doel is niet afvallen, zijn doel is afvallen, vetverbranden en spieren opbouwen. dus hij wil ook spieren hebben, wat hij wil is volgens mij da niet helemaal duidelijk

Comment

wat is wil is harstikke duidelijk. Afvallen!
                              en daarna meer spieren opbouwen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X