Laat avondeten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by numbro2 View Post
    wat is wil is harstikke duidelijk. Afvallen!
    en daarna meer spieren opbouwen.
    ok, ok. got it

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
      ok, ok. got it
      Mooi
      bedankt voor de reactie iig!
      Start: 123 kg Nu: 95,6kg (13,2% vet)

Comment

Originally posted by Black Identity View Post
        Hoeveel shakes neem jij per dag dan? En wat voor Shakes?
        Ik neem 2 shakes per dag. Een bij het ontbijt en een na de training. Dat zijn allebei weishakes. Voor het slapen gaan neem ik kwark maar ik denk dat ik Kevf's advies ga opvolgen en die caseine shakes ga nemen, maar daar PM ik hem nog wel over.
        Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
          Ik neem 2 shakes per dag. Een bij het ontbijt en een na de training. Dat zijn allebei weishakes. Voor het slapen gaan neem ik kwark maar ik denk dat ik Kevf's advies ga opvolgen en die caseine shakes ga nemen, maar daar PM ik hem nog wel over.
          caseine shakes is wat voor shake??
          Mijn hero's: Duncan & Lisca Stutterheim en Jenny Gaidoukevitch

Comment

Originally posted by Black Identity View Post
            caseine shakes is wat voor shake??
            caseine shake zijn shake met langzame eiwitten.

Comment

caseine shake zijn shake met langzame eiwitten.

okay .... en dat is effectiever dan gewone shakes of puur voor in de avond bedoeld?
              Mijn hero's: Duncan & Lisca Stutterheim en Jenny Gaidoukevitch

Comment

Even een stukje uit eigen werk gequote (is een stukje uit een artikeltje van me):
                Eiwitten
                Ik zal aftrappen met de eiwitten, onmisbaar in elk goed bodybuilding dieet. Er zijn een aantal typen eiwit te onderscheiden: wei, albumine, caseïne en de eiwitten uit vlees. Dit zijn de eiwitten die de moeite van het vermelden waard zijn in ieder geval. De eiwitten onderscheiden zich van elkaar door de aminozuur samenstelling, door de opname tijd, de opneembaarheid, en functionaliteit. Om een voorbeeld te geven, caseïne is een erg traag eiwit (blijft tot 7 uur opneembaar), is minder goed opneembaar dan wei (maar het lichaam springt er dan weer wel efficiënter mee om), en is een eiwit dat minder anabool werkt dan wei, maar beter antikatabool werkt dan wei. Het punt dat ik hier probeer te maken is dat ook met eiwitten de timing cruciaal is.
                Direct bij het ontbijt moet je mijns inziens een mix van wei en caseïne binnenkrijgt, de wei om je lichaam weer anabool te maken en de caseïne om je cortisol te onderdrukken voor de uren erna.
                Direct na je training heeft je lichaam zo snel mogelijk eiwitten nodig. Het is gebleken uit onderzoek dat wei of caseïne niks uitmaakt voor de groei van spierweefsel, vandaar dat ik hier ook een mix zou aanraden (magere melk is perfect wat dat betreft). Een uurtje voor je training een weishake echter is een ander verhaal, dan zitten de aminozuren in je bloed op het moment dat je gaat trainen en blijft je lichaam in staat om zich te herstellen. Dat zorgt natuurlijk voor een beter resultaat.
                Voor het slapen gaan kun je het beste caseïne eiwit pakken, je lichaam kan geen eiwit opslaan dus dan is wei nutteloos (is binnen 1,5 uur volkomen opgenomen, en dus ook zo weer uit je lichaam). De caseïne blijft echter tot 7 uur opneembaar, en zo blijft je lichaam gedurende de nacht in staat om spiermassa op te bouwen.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                  Even een stukje uit eigen werk gequote (is een stukje uit een artikeltje van me):
                  Duidelijk stukje!
                  Start: 123 kg Nu: 95,6kg (13,2% vet)

Comment

bullshit, vet is nou net dat wat je juist niet nodig hebt na de training. Dat remt de spiergroei.
                    Sorry, ik was vergeten dat hij 's avonds traint =p
                    "If challenge had a taste...you'd be quite delicious."

Comment

Originally posted by Mattroid View Post
                      Sorry, ik was vergeten dat hij 's avonds traint =p
                      hoef je geen spijt van te hebben hoor

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...