's ochtends trainen: wat te eten?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 's ochtends trainen: wat te eten?

Ik ben onlangs met trainen in een sportschool begonnen. Dit zal ik de komende weken rond 11 uur 's ochtends, dan wel 2 uur 's middags doen.

Moet ik hierdoor extra veel gaat eten tijdens het ontbijt (ik zit nu al op een whey skake, stuk fruit, 3 a 4 boterhammen met pindakaas of kipfilet, en soms nog wat crusli), of gewoon standaard schema aanhouden?

En hoelang voor een training moet ik eten? Minimaal een halfuur wachten of...?

Zou juist wat lichter ontbijten, tenzij je goed kunt trainen op volle maag. Dan zou ik overigens niet nog exta bij gaan laden, tenzij je die kcal nodig hebt volgens je eetschema.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Cruesli? weg met dat troep. srry, het moest fff gezegd worden

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
        Cruesli? weg met dat troep. srry, het moest fff gezegd worden
        Geen cruesli, maar muesli!!
        "If challenge had a taste...you'd be quite delicious."

Comment

Ik train vaak sochtends ik neem dan 700 ml melk met 80 gram brinta en een paar scheppen whey, dan tijdens de training en erna drink ik me water en dextro werkt goed voor mij, moet wel zeggen dat smiddags trainen me beter afgaat,

Comment

Originally posted by quibus View Post
            Ik train vaak sochtends ik neem dan 700 ml melk met 80 gram brinta en een paar scheppen whey, dan tijdens de training en erna drink ik me water en dextro werkt goed voor mij, moet wel zeggen dat smiddags trainen me beter afgaat,
            Een wheyshake voor en na de training helpt bij mij het beste. Daarnaast train ik 's middags ook lekkerder. Soms ben ik sochtends gewoon niet wakker genoeg....XD
            "If challenge had a taste...you'd be quite delicious."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X