graag tips over mijn eetschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• graag tips over mijn eetschema

op dit moment ziet mijn eetschema er zo uit
    ik train nu al paar jaar maar wil nu ook serieus eet patroon volgen

eetschema:

9.00 brinta shake met banaanen 1000mg vit c en multi sport
    11.00 3 snee brood met kipfilet of achterham
    13.00 200 gram rijst/pasta met kipfilet 100 gram appel
    15.00 3 snee brood met kipfilet of achterham
    17.00 eten wat de pot schaft
    20.00 shake met dextrose
    22.00 yoghurt

graag tips of andere mogelijkheden

Lees eens wat topics door, dan zie je al 2 belangrijke dingen, die je nu fout doet

Comment

en lees ook de regels

even voor stellen??

Comment

wie ben je,wat is je doelstelling,wat is je leeftijd,wat zijn je stats,wat is je voedingsbehoefte,wat zijn de voedingswaarden.........
        getting back in shape...

Comment

Originally posted by Aphasia View Post
          wie ben je,wat is je doelstelling,wat is je leeftijd,wat zijn je stats,wat is je voedingsbehoefte,wat zijn de voedingswaarden.........
          Gast, daar moest hij zelf achterkomen. Hij heeft zich aangemeld en een topic gestart, kan niet missen.

Als hij in een topic kijkt waar een schema staat, dan weet hij meteen dat hij dat moet doen.

Tis wel aardig dat je hem probeert te helpen, maar uiteindelijk zou hij het toch zelf moeten doen. Luiheid ga je alleen tegen, als je hun niet helpt en ze wel moeten zoeken.

Iedereen die hier serieus bezig is, heeft tenslotte dingen zelf opgezocht. Om hulp vragen is geen probleem, maar ik heb zeker niet alles voorgekauwd gekregen.

hoop dat je het met me eens bent.

EDIT: ik maak me er zelf ook constant schuldig aan. Probeer bij dit soort topics, waar niet eens de behoefte is vermeld, me een beetje in te houden in het vervolg, want dat is gewoon iets waar jezelf achter moet komen en niet iets dat wij hun als tip moeten geven.
          Last edited by Misterfit; 09-08-2008, 22:17.

Comment

Daar moet hij inderdaad zelf achterkomen.Heb ik iets anders gezegd mss.Ik vraag enkel die kerel zijn stats,daar hoef ik geen opmerking over.

grtz
            getting back in shape...

Comment

Originally posted by Aphasia View Post
              Daar moet hij inderdaad zelf achterkomen.Heb ik iets anders gezegd mss.Ik vraag enkel die kerel zijn stats,daar hoef ik geen opmerking over.

grtz
              Eens.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X