bsn:eiwitten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• bsn:eiwitten

hallo ik had een vraag.

Welke merk is volgens jullie goed.
    ik gebruik nu bsn:syntha6 na mijn weten is deze wel goed ma hebben jullie mischien en andere voor keur

gebruik zelf mdy protein 95 gemixt met promax aarbei en je hebt een lekkere shake
    160kg squat
    225kg deadlift
    130kg benchpress

Comment

Syntha6 is vooral erg lekker, maar duur en als eiwitbron pwo ook niet optimaal. Dit vanwege de vetten die erin zitten.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

wat advieseer jij dan voor spul.

Comment

Pwo gewoon een normale weishake. Bij elke andere maaltijd kun je best een Syntha6 shake pakken hoor, als je maar in de gaten houdt dat hij erg duur is voor wat hij biedt.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Whey isolate van xxl is goed, maar man o man, wat is die syntha6 toch zo ongelofelijk fenomenaal lekker zeg! Ga het direct even bestellen, goed dat je me op het iedee hebt gebracht.

Comment

Ik gebruik whey2go van MDY. Prima kwaliteit, en goede smaakjes. Erg lekker.
              Geniet, en drink met maten!

Comment

Ik gebruik Whey-95 Mix van Body-Food Nutritions, lekker van smaak met magere melk, minder van smaak met water. Maar wel met 95 gram eiwitten per 100 gram product....

Comment

Originally posted by Fanatic View Post
                  Ik gebruik Whey-95 Mix van Body-Food Nutritions, lekker van smaak met magere melk, minder van smaak met water. Maar wel met 95 gram eiwitten per 100 gram product....
                  Dat klinkt goed..

Comment

ik gebruik die van bodylab.nl
                    verder weinig verstand van maar meerdere malen gehoord dat de samenstelling goed is... maar niet te zuipen thoug....... ben ook opzoek naar een lekkere+goede dus.. syntha6?

Comment

Als je lekkere shake wilt zeker syntha-6. Sakurakilla had mij deze opgestuurd, dronk het niet meer bij het ontbijt maar eerder als tussendoortje, zo lekker is het. Uiteraard verschillen smaken nogal gelukkig, ik had zelfaarbei smaak.

2 x 1320 g voor 59 euro.

Comment

Gewoon veel proefmonstertjes bestellen van verschillende merken en blijven proberen tot je degene gevonden hebt die bij je past. Daarna pas grote potten of emmers bestellen.

Comment

Kijk eens op bodyenfitshop.nl daart staat syntha6 3 potten voor 90 euro

en ik vind de prijs wel meevallen groei er goed van

Comment

Ik vind BSN veels te duur. Ik gebruik zelf meestal Syntrax of XXL nutrition.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X