Hulp gezocht voor en voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hulp gezocht voor en voedingsschema

Geachte leden:

Ik wil jullie graag om hulp vragen ,om en voedingsschema in elkaar voor mij te zetten zo dat ik aankom. Ik ben 1.60 en weeg maar 50 kilo. Ik kom heel weinig of soms helemaal niet aan. Ik heb 1 groot minpunt. EN dat is dat is: DAT IK BROOD VIES VIND. Ik heb alles geprobeerd om het binnen te krijgen maar het lukt zo wat niet! En vervangend product voor brood zal al heel wat uitmaken voor mij!!! Ik hoop egt dat jullie me helpen zo dat ik aankom. Ik zal jullie hartstike dankbaar zijn

ok....begin met het lezen van de regels, en dan de sticky's die ik in het andere topic vermeldde.
    Antwoord op je vraag wat als vervanger voor brood kunt nemen staat ook hier op het forum.

Veel leesplezier en succes met halen van je doel!
    Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Er is zoveel informatie te vinden op dit forum dat je best zelf aan de slag kunt. Begin met de voedingsstickies en de voedingsschema's van anderen. Draai dan zelf eerst wat in elkaar. Als je hier een voedingsschema post waaruit blijkt dat je er moeite voor hebt gedaan kun je weer verder geholpen worden.
      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Het volgende voedingsschema wil ik me graag aanhouden maar komentaar is altijd welkom.

9.45: En Vitamine bruis tabled
        10.00: Halve liter goeie morgen! Met extra calcium
        12.00: 50 gram brinta Met en grote glas chocolademelk vol
        14.00: en tussen doortje zo als en liga of en chocolade wafel
        16.00: Avond eten is heel verschillend. avond eten doe ik zo vroeg in verband met het werken tot 7 uur avond.
        19.30: en snack zo als en kroket of patat met en groot glas chocolade melk
        20.30: 50 gram brinta met en groot glas chocolade melk vol. (Brinta eet ik om dat ik brood niet lekker vind)
        22.00: Halve liter kwark (Laatste maaltijd van de dag)

Ik Hoor nog van jullie of er nog wat aan verandert moet worden.

Comment

Duidelijk nul moeite gedaan. Terug naar de tekentafel jochie..leuk geprobeerd.
          En als dit het schema is wat je NU volgt: nóóit meer naar die dietiste gaan.

edit: vooruit: je tijden zijn in orde en je hebt de kwark op de goeie plaats.Maar waar is je ontbijt?
          Last edited by erikv; 22-08-2008, 10:27.
          Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

In een woord: Slecht!
            Opnieuw!!
            Geniet, en drink met maten!

Comment

owke k zal me best doen

Comment

En vergeet niet, goed aankomen doe je niet door zomaar veel te gaan eten... Je moet ook gezond eten... Kroket? Volle chocolademelk? Doe maar niet...
                "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X