Hallo iedereen
Kort stel ik me even voor. Ik sport al enkele jaren en eigenlijk heb ik nooit echt een voedingsschema gebruikt maar wel steeds fanatiek naar de fitness geweest. Gevolg: veel amusement, veel gewichten al versleurd maar weinig bijgekomen.
Eindelijk na al die jaren pas beseft dat het te maken had met mijn voedingsschema gezien ik dit nooit tot op heden gebruikt had. Kunnen jullie mij helpen met een voedingsschema op te stellen. Ik heb al wat info opgezocht dewelke ik hier ook graag met jullie deel maar ik weet niet hoe ik er aan moet beginnen.
De gegevens
172 cm
67 kg
35 jaar
Aantal trainingen per week: 3 tot 4.
Energebehoefte in rust: 1612 kcal (berekend via sticky: Hoe moet ik bulken)
Dagelijkse energiebehoeft: 2498,6
Doel: 3000 kcal
Nood aan eiwit: 134 gram / 536 kcal
Nood aan vetten: 83 gram / 750 kcal
Nood aan koolhydraten: 428,5 gram / 1714 kcal
Kunnen jullie mij helpen aub?
Alvast bedankt.
Kort stel ik me even voor. Ik sport al enkele jaren en eigenlijk heb ik nooit echt een voedingsschema gebruikt maar wel steeds fanatiek naar de fitness geweest. Gevolg: veel amusement, veel gewichten al versleurd maar weinig bijgekomen.
Eindelijk na al die jaren pas beseft dat het te maken had met mijn voedingsschema gezien ik dit nooit tot op heden gebruikt had. Kunnen jullie mij helpen met een voedingsschema op te stellen. Ik heb al wat info opgezocht dewelke ik hier ook graag met jullie deel maar ik weet niet hoe ik er aan moet beginnen.
De gegevens
172 cm
67 kg
35 jaar
Aantal trainingen per week: 3 tot 4.
Energebehoefte in rust: 1612 kcal (berekend via sticky: Hoe moet ik bulken)
Dagelijkse energiebehoeft: 2498,6
Doel: 3000 kcal
Nood aan eiwit: 134 gram / 536 kcal
Nood aan vetten: 83 gram / 750 kcal
Nood aan koolhydraten: 428,5 gram / 1714 kcal
Kunnen jullie mij helpen aub?
Alvast bedankt.
Comment