diepvries maaltijd aldi

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• diepvries maaltijd aldi

Ik zag deze middag dat ze bij de aldi diepvriesmaaltijden hebben waaronder rijst met kip . Lijkt me wel makkelijk, kost 2 euro, proper afgewogen portie van 450 gram en je kan het zo de micro in steken en hoeft niets te koken/bakken. Iemand van jullie die het zo doet?

Ja gebruik het weekelijk van iglo ofzo is lekker groenten met vis of kip ofzo ik vind het eerlijk.
    Shut Up And Train!!!! Bulken!!!!

Comment

ja je hebt bij iglo die stoomzakjes ook ... "kip met penne en provencaalse kruiden" ... klinkt in elk geval niet slecht maar ik vraag me af of het allemaal even voedzaam is ...

Comment

Ja volgens mij wel als je iets invriesd verlies het togh geen voeding waren wel?
        Shut Up And Train!!!! Bulken!!!!

Comment

Ja dat dacht ik ook ja ... Velen onder ons maken het eten klaar voor de komende week en vriezen dat ook in dus komt op hetzelfde neer denk ik dan ...

Comment

Rijst met kip/rijst/groenten voor 2 euro. Klinkt interessant, maar discounters kennende zullen ze er weer een hoop transvetten of suikers aan toegevoegd hebben in de vorm van sauzen. Lees goed het etiket voor je iets koopt!!
            Geniet, en drink met maten!

Comment

Idd wat DSO al zegt goed op de verpakking kijken!
              Voedingswaarden blijven hetzelfde ook al is het ingevroren geweest!

Grtz,
              Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X