darmprobleem

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• darmprobleem

hallo iedereen

zoals jullie kunnen lezen bij het voorstellen van mij zelf, wil ik mijn vet % verminderen voor duidelijkere buikspiertjes.

er is mij aangeraden bij voeding het 1 en ander door te nemen
    dat heb ik gedaan

''Als je doel is om af te slanken ofwel je bf te verlagen zul je minder moeten eten dan je behoefte, dat is immers de hoeveelheid energie die nodig is om je lichaam in de huidige samenstelling te onderhouden.''

het probleem bij mij is, mijn darmen werken ontiegelijk snel, en ook niet alles word verteerd, niet dat ik er last van heb, maar het komt er op neer :

om 17:00 avond eten, en dan vervolgens om 17:15 op de wc zitten en een drolletje van de glijbaan gooien, waar je zo nu en dan nog wel wat onverteerde stukjes ziet (ik weet het is onsmakelijk maar goed)

ik wil best iets minder gaan eten, maar het punt is als ik mijn ontlasting kwijt ben, heb ik meteen alweer honger, niet lekkere trek maar echt honger.

ik eet s'avonds daarom ook vrij veel bij het avondmaal, in de hoop dat ik minder honger heb erna, maar het mag niet lukken.

hoe kan ik met dit probleem toch voorzichtig minderen met eten zonder dat ''de honger'' erger word ?

groetjes bernard

P.S: ik wist niet precies waar ik dit neer moest zetten, ik hoop dat dit onder de juist sector staat

Je had het beter in de sectie "Gezondheid" kunnen posten....

Ik heb helaas geen antwoord op je probleem. Misschien weet je huisarts meer?
    Geniet, en drink met maten!

Comment

hooveeel maaltijden nuttig je ?? je moet zorgen dat wat je totaal eet op een dag verdeeld over 6 gelijke maaltijden! sport je er ook bij? zo ja dan is het handing op er eiwitten bij te nemen. dit helpt ook met afvallen en cla supplementatie dit zorgt ervoor dat je huid soepel blijft waardoor je geen overtollig vel overhoudt als je afgevallen ben

suc6

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
        Je had het beter in de sectie "Gezondheid" kunnen posten....

Ik heb helaas geen antwoord op je probleem. Misschien weet je huisarts meer?
        Ik heb het topic hierheen verplaatst vanwege het feit dat het om voeding gaat, niet zozeer om zijn gezondheid.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

danny P , dus jij wil zeggen dat ik op 6 momenteel een maaltijd moet nemen....
          ik snap je opzich wel, dat ik de honger stil door dezelfde hoeveelheid eten te verdelen.
          alleen ik heb geen flauw idee hoe ik dat moet doen , gezien ik ook naar school moet.

ik eet bijvoorbeeld sochtends 4 bruine boterhammen en smiddags een stuk of 6 a 8 als ik op school ben, daar kan ik weinig aan veranderen lijkt mij ?

en houd dat ook in dat ik mijn avond eten zou moeten minderen en dan verderop in de avond ook nog iets zou moeten nemen ?, maar ik heb gehoord/gelezen als je savonds eet, dat niet aan te raden is gezien je in de avond toch weinig verbrand.

wel wil ik je bedanken voor de raad, alleen ik ben nog niet helemaal thuis in dit soort dingen dus is het me nog niet helemaal duidelijk, zou je het me misschien iets duidelijker uit kunnen leggen als je wil ?

en ik ben er al mee naar de dokter geweest dat met mijn darmen, maar hij zegt zolang je geen klachten hebt (behalve de honger) is er verder geen probleem, gezien ik gezond ben

P.S excuus voor het verkeerd plaatsen van de topic

Comment

Lees deze goed door, daar staan al een hoop antwoorden op je vragen: http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...-schema-s.html
            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Van eiwitten krijg je een verzadigt gevoel. En ook minder snel weer honger.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X