Advies voedingschema.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Advies voedingschema.

Hey...

Ik ga nu beginnnen met me kuur.
    Maar me VOEDING.
    Ik ben niet zo'n held in eten maar het is erg belangrijk ik weet het.! Kan iemand mij een goed eetschema geven. Wat echt belangrijk is. ik weet veel koolhydraten,eiwitten etc. Maar waar zit het overal in.??? Want ik wil veel gaan groeien me bf is nu 8%. ben 1.80m en maar 70kg MOET ECHT AANKOMEN.
    kan iemand me advies geven.

VinZe.

Ga sustanon 500mg met deca 200mg kuren.MZL.

Een compleet schema is niet zomaar te geven helaas.
    Gebruik eerst eens één van de links hier op het board om je calorie behoefte uit te rekenen, dat is de basis.
    Omdat je wilt groeien en in een kuur zit moet je daar uiteraard wel wat boven gaan zitten.
    Er staan flink wat voorbeelden van schema's hier op het board, die kan je een beetje gebruiken wellicht.
    Er staan ook allerlei links hier naar programma'tjes waar je kunt zien hoeveel van alles er in bepaalde producten zit.

Deze link heeft Curiosio pas nog op het board geplaatst en daar kun je ook zeker wat aan hebben.
    En ook kun je nog je huidige eetschema posten zodat mensen er wat aan kunnen sleutelen.

Met andere woorden, je zult er zelf een beetje voor moeten werken. Er is nu eenmaal niet een schema waar iedereen wat aan heeft, het is te persoonlijk.
    Wel een paar tips, eet zeer regelmatig en wel een keer of 6 op een dag. Als je meer moet gaan eten dan je nu doet bouw dit dan rustig op.

Eigenlijk ben je trouwens al veel te laat met deze vraag, je had hier al ruim voordat je aan je kuur begon over na moeten denken. Van de ene op de andere dag heel je schema omgooien en (waarschijnlijk) veel meer gaan eten werkt niet en is ook nog eens erg slecht voor je lichaam.

Maar goed, in ieder geval veel succes en ik hoop dat je hier wat aan hebt.  

Comment

Shannasse heeft gelijk. Meer gaan eten moet je gelijdelijk opbouwen want je maag is gewend aan een bepaald etenspatroon.Je lichaam kan moeilijk ineens van 2000kcal naar 4000kcal gaan dus zou het rustig gaan opbouwen dus de kuur 3 weken ofzo uitstellen totdat je met gemak meer kan eten. Dat gaat dan alleen maar ten goede van je kuur komen. En een voedingsschema helemaal maken voor iemand is best wel moeilijk want komen veel factoren bij kijken kwa wat je lust wat je kan betalen enzo.
      Maar je weegt niet zo heel zwaar dus en je vet is ook erg laag dus je kan best hoog in kcal gaan.
      eat eat eat and look like a freak!

Comment

Ax heeft een sticky gemaakt waar alles precies in staat. Ff zoeken dus..

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X