Begin keto

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Begin keto

Heej allemaal, had wat gelezen over keto en logs gevolgd van sakura.. en andere mensen met dit dieet. En wil zelf ook eraan beginnen
    Alleen had ff wat vragen ik wil daarbij Billstar 5x5 doen is dit slim?
    En laadfase kan dat ook van 0900 Zaterdag tot 2100 Zondag (32 uur) als ik zegma vrijdag avond laatste keer train en dan smorgens volgende dag begin met KH laden?

Grtz,
    Im not fat!! - Im big boned!!

Ik zie geen reden waarom je geen bill star kan doen.
    Als je vrijdag avond je laaste training hebt zou ik meteen na je workout beginnen met je refeed. Begin met fruit na je workout (je kunt ook dextrose etc nemen als je wilt)
    en tot 21.00 op zondag is prima

Comment

Originally posted by sakurakilla View Post
      Ik zie geen reden waarom je geen bill star kan doen.
      Als je vrijdag avond je laaste training hebt zou ik meteen na je workout beginnen met je refeed. Begin met fruit na je workout (je kunt ook dextrose etc nemen als je wilt)
      en tot 21.00 op zondag is prima
      Ow oke, ja ik had al wat gelezen dat je voor je laatste training 2 a 3 stukken fruit moest nemen. Maar dextrose lijkt me toch beter.. En wat gebruikte jij trouwens whey zonder KH of gewone whey? (Iso-whey zit minder suiker in toch?)

Comment

Originally posted by -HnK View Post
        Ow oke, ja ik had al wat gelezen dat je voor je laatste training 2 a 3 stukken fruit moest nemen. Maar dextrose lijkt me toch beter.. En wat gebruikte jij trouwens whey zonder KH of gewone whey? (Iso-whey zit minder suiker in toch?)
        zoek altijd whey met laaste KH gehaalte (zijn er genoeg)

Comment

Heb je misschien een tip(welk merk enz.)

Comment

Sorry dat ik je topic even gebruik, maar zoals Sakura ook al weet ben ik ook van plan om met keto te starten. Ben bezig om met een schema voor de eerste week, is nog niet zo simpel.

Maar wat ik wou vragen: Kan ik een baskettraining ook aanzien als een laatste training Dit omdat ik de vrijdagavond van 21.30 tot 23.00 basketbal train? En wat als ik door mn werk die avond niet kan trainen? Gewoon refeeden of moet ik iets anders doen

Alvast succes

edit: Mijn whey heeft voor 30gr 120 kcal, 24EW, 3KH en 1 vet. Ik heb de Double Chocolate van Optimum Nutricion
            Last edited by Sancho; 25-12-2008, 20:49.
            The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Volgens mij gaat het erom dat jeje hele lichaam traint, dus ik denk dat het geen probleem is aangezien je met basketbal je hele lichaam traint.. Maar goed wacht maar even op het antwoord van de ketoguru (sakura).

Comment

Heb jij ondertussen al wat in gedachten om te eten? Ik heb voor de meeste maaltijden wel iets, enkel om 4u (in mn vroege shiften) mis ik iets Zou eieren kunnen doen, maar die hou ik liever voor 2de maaltijd.

Greetz

Comment

Originally posted by Sancho View Post
                  Heb jij ondertussen al wat in gedachten om te eten? Ik heb voor de meeste maaltijden wel iets, enkel om 4u (in mn vroege shiften) mis ik iets Zou eieren kunnen doen, maar die hou ik liever voor 2de maaltijd.

Greetz
                  als je je bij je basketbal zo danig weet uitteputten..zou het geen probleem zijn. De bedoeling van je laaste training is dat je alle glycogeen uit je spieren haalt (zoveel mogelijk hehe)

waarom neem je voor je 4u maaltijd geen whey met slagroom? dat deed ik aan het werk
                  of kipfilet met mayo
                  of kaas met kipfilet

Comment

Ik zit te denken aan smorgens whey en daarna gekookte eieren 4 stuks..
                    En smiddags tonijn.. Zit ook wel te denken aan magere kwark maar in sommige zit toch nog aardig wat KH.. En s avonds spinazie met gehakt/Saucijzen en mayo.. En voor het slapen wat magere kwark met wat walnoten.. ofzo

Tip: Koolhydraten tellen met de online koolhydratentabel (kijk ik af en toe wel eens op.)
                    Last edited by -HnK; 25-12-2008, 22:14. Reason: Ff wat bijvoegen

Comment

@ sakura: omdat ik dacht dat ik whey best spaar voor na de training? Meerdere malen whey nemen zie ik niet echt zitten, komt kostelijk uit vind ik

Klopt deze berekening? Of moet ik mn volledig gewicht nemen?

95kg * 25% bf = 71kg LBM

71kg*2.5= 177gr EW -> 190gr - 35% => 520gr - 100%

542gr EW = 2080 kcal > afgerond neem ik 2000

Daaruit bereken ik dan:
                      kcal: 2000
                      ew: 177gr (708 kcal)
                      kh: 30gr (120 kcal)
                      vet: 130 gr (1172 kcal)

Comment

ketonick.xls

Iemand zin om eens de eerste 5 dagen te bekijken? Kan zijn dat er hier en daar nog iets ontbreekt, maar ben wat inspiratieloos. Ook de waarden kunnen wat verschillen, maar ik haal alles van calorietabel.nl . Moet de verpakkingen nog lezen

Btw Sakura: hoe heb jij gecheckt als je in keto bent? Op de gok of met van die ketostix?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X