2e voedingsschema, graag reactie

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 2e voedingsschema, graag reactie

Beste forumleden,

Aangezien ik het afgelopen jaar 8 kilo aan massa heb gewonnen door trainen en goede voeding... maar eens mijn voedingsschema wat aangepast.

Weeg inmiddels 72 kilo, ben 1,74 meter en mijn doel is nog altijd massa/bulken.

Hierbij mijn voedingsschema, alle reacties/kritiek welkom !

Zit ik bijvoorbeeld te hoog met mijn eiwitten ? heb ik mijn maaltijden niet goed verdeeld ?

Alvast bedankt !
    Attached Files

Originally posted by Royke View Post
    Beste forumleden,

Aangezien ik het afgelopen jaar 8 kilo aan massa heb gewonnen door trainen en goede voeding... maar eens mijn voedingsschema wat aangepast.

Weeg inmiddels 72 kilo, ben 1,74 meter en mijn doel is nog altijd massa/bulken.

Hierbij mijn voedingsschema, alle reacties/kritiek welkom !

Zit ik bijvoorbeeld te hoog met mijn eiwitten ? heb ik mijn maaltijden niet goed verdeeld ?

Alvast bedankt !

Jullie vinden mijn voedingsschema helemaal perfect ?

Geen reacties....

Comment

Geen reacties....
      Een heel mooi schema, alleen zou ik de bananenkwark vervangen door Magere kwark (500 Gram op zn minst) Ook zou ik afwisselen met kipfilet en pindakaas (Je vetten zouden iets hoger kunnen!)

Waarom nergens zuivel?

Je ontbijt is ook wat mager btw.. beter brinta met melk
      Stats: 1.78 / 70 Kilo / 12 % Mood: Bulking op 3900 Kcal Overige Stats: DL: 5*110 / BP: 5*70 / Below Par. Squat 5 *90

Comment

Originally posted by Spank View Post
        Een heel mooi schema, alleen zou ik de bananenkwark vervangen door Magere kwark (500 Gram op zn minst) Ook zou ik afwisselen met kipfilet en pindakaas (Je vetten zouden iets hoger kunnen!)

Waarom nergens zuivel?

Je ontbijt is ook wat mager btw.. beter brinta met melk

Thanx Spank voor je reactie...

Zat zelf al te denken om wat meer af te wisselen idd. met bijvoorbeeld tonijn op brood... zit ik ook gelijk wat hoger in mijn vetten !

Nergens zuivel ? neem mijn shake in met 250 ml. melk
        ..... te weinig ?

Ga me inderdaad ook maar eens verdiepen in die Brinta... lees het toch veel
        hier dat mensen daarmee beginnen s'ochtends.

Andere reacties welkom !

Comment

Voor de duidelijkheid, in tonijn zit geen vet.
          Je kan het wel nemen op olie basis, neem dan wel de olijfolie variant.
          Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Geen reacties....
            Je krijgt weinig reacties omdat nou eenmaal niet iedereen zin heeft om het ZOVEELSTE voedingschema door te lezen....
            Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
              Je krijgt weinig reacties omdat nou eenmaal niet iedereen zin heeft om het ZOVEELSTE voedingschema door te lezen....
              Wat is dit nou voor reactie? Het staat ieder lid vrij zijn of haar voedingsschema te plaatsen. Als jij zelf geen zin hebt om dat te door te lezen, reageer dan gewoon niet. Lijkt me niet de bedoeling hier een signaal af te geven dat men maar moet stoppen met het plaatsen van voedingsschema's, omdat we het zat zijn.
              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

@ Pinada

Lulkoek. Ik verkondig dus absoluut niet dat we maar moeten stoppen met het plaatsen van voedingschema's. Waar heb ik dat dan zo LETTERLIJK gezegd?
                Ik geef de topicstarter alleen een duidelijk antwoord op zijn vraag waarom hij zo weinig reacties krijgt in zo'n korte tijd. Veel mensen (waaronder idd ondergetekende) hebben helemaal geen zin om meteen voedingschema's te gaan lezen en lezen eerst andere posts voordat er in schema's gekeken wordt. Bovendien ontvang ik sowieso al wekelijks een paar voedingschema's met vragen erbij in mijn PM, dus ik lees er zat, en reageer op allemaal.
                Maar ik heb NERGENS LETTERLIJK gezegd dat ik vind dat er geen schema's meer gepost moeten worden!
                Eerst goed en zorgvuldig mijn post lezen voor dat je er meteen hard op antwoord graag.

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                  @ Pinada

Lulkoek. Ik verkondig dus absoluut niet dat we maar moeten stoppen met het plaatsen van voedingschema's. Waar heb ik dat dan zo LETTERLIJK gezegd?
                  Ik geef de topicstarter alleen een duidelijk antwoord op zijn vraag waarom hij zo weinig reacties krijgt in zo'n korte tijd. Veel mensen (waaronder idd ondergetekende) hebben helemaal geen zin om meteen voedingschema's te gaan lezen en lezen eerst andere posts voordat er in schema's gekeken wordt. Bovendien ontvang ik sowieso al wekelijks een paar voedingschema's met vragen erbij in mijn PM, dus ik lees er zat, en reageer op allemaal.
                  Maar ik heb NERGENS LETTERLIJK gezegd dat ik vind dat er geen schema's meer gepost moeten worden!
                  Eerst goed en zorgvuldig mijn post lezen voor dat je er meteen hard op antwoord graag.

Misschien moet je even de 'pratice what you preach' methode toepassen. Ik heb namelijk nergens LETTERLIJK gezegd dat jij oproept tot het stoppen met plaatsen van voedingsschema's. Ik heb aangegeven dat je antwoord het signaal zou kunnen afgeven aan andere leden dat maar niet meer te doen, omdat de rest er toch geen zin meer in heeft. Ik heb ook nergens gezegd dat het je bedoeling was dit signaal af te geven, maar je reactie zou wel zo geïnterpreteerd kunnen worden. En dat lijkt me dus niet de bedoeling.
                  "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Goed. Als je dat zo wilt zien. Ook goed. Het was niet mijn bedoeling anderen een mening op te dringen, enkel mijn eigenste te verkondigen (en dat mag gelukkig in Nederland). Ik heb ook geen spijt van wat ik gepost heb. Want ik denk er nog steeds hetzelfde over.

Comment

Ey sterkste ophaler en pinada... geen ruzie maken he ! ;-)

Comment

Ik zou niet durven, dso is veel sterker dan ik

Comment

Ruzie is niet nodig
                          Pinada kan harder schelden dan ik

Comment

Im not fat!! - Im big boned!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...