voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• voedingsschema

Hallo beste medesporters even een vraagje over mijn voedingsschema ben net met trainen begonnen en wil al een beetje op me voeding gaan letten, niet helemaal op me afgestemd maar wel overal opletten wil wat grotere spieren krijgen ben al fors van mezelf niet dik.

7:00 3 boterhammen tonijn/ kip / pindakaas / slankie

9:00 banaan

11:00 3 boterhammen tonijn/ kip / pindakaas / slankie
    kiwi ,kwark

15:00 2 boterhammen tonijn
    Appel

18:00 Avondeten gevarieerd

20:30 Kwark of muesli met yoghurt

2 x fitnessen en 1 x boksen 1x hardlopen

Lees de stickies door. De opzet is redelijk, maar je moet nog veel verbeteren. Een voorbeeldje: Je moet bij ELKE maaltijd proteine nemen. Zeker 20 tot 25 gram, anders haal je je dagtotalen niet. Bovendien mag je nooit alleen koolhydraten eten. Die moet je altijd vergezellen van proteine.
    Geniet, en drink met maten!

Comment

pannekoek

Kom net van de sportschool en werd me vertelt dat je kant en klare pannekoeken bij de supermarkt moet halen lijkt mij dat daar veel troep in zit.
      Wil grotere spiermassa.

Comment

Heb je je behoefte al uitgerekend? Zo nee: http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...alculator.html

Probeer dan een schema te maken en zet bij elke maaltijd de Kh; ew en vet. Zorg zo dat je aan je totaal komt

@DSO: dacht dat snelle kh (zoals de banaan) voor training wel alleen kon? Of moet er dan ook proteine bij?
        The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

agh man, zak door de strond met die kut schema, je moet gwn veel eten en veel trainen klaar, dat gebullshit elke keer maar weer over die kut stickies die gemaakt zijn door slijmballen

Comment

Volgens mij schreeuwt er weer iemand om een ban, werk vooral zonder schema, maar ga mensen niet zomaar als slijmballen ( zou niet weten op wat voor manier ze zitten te slijmen, maar goed) afstempelen.

Beetje jammer zo een post.

Comment

dat is tog mijn mening.. hiervoor is een forum tog opgebouwd.. ik noem btw geeneens namen..

Comment

Uhu, zeker geen voedingschema volgen... Al doet iedereen het die resulaten wil halen. Wat weten die pro's nu van voeding/training. You're the man!!

*zucht
                The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Originally posted by Robertdeniro View Post
                  dat is tog mijn mening.. hiervoor is een forum tog opgebouwd.. ik noem btw geeneens namen..
                  Ik heb net even naar je berichten zitten kijken en ik weet niet waarom, maar waarom heb je zo een haat tegen dit forum. Ik weet niet waarom je pissig bent, maar dat ben je schijnbaar.

Je kraamt ook veel onzin uit, vet omzetten in spieren? gewoon veel eten? er komt wel meer bij kijken.

je mag je mening wel plaatsten, maar je gaat nu opzettelijk onzin uitkramen, omdat je iets tegen die forum hebt en dat weet jezelf ook wel. Ik kan me haast niet voorstellen dat je dit allemaal serieus neemt.

Zeg gewoon wat je dwars zit en ga niet zulke post maken, want dan is de ban niet meer ver weg. En daar heeft niemand wat aan

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X