Gameface's Keto

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Die vezelpillen kunnen een aanvulling zijn, maar zoals sakura zegt: probeer eerst ALLES uit gewone voeding te halen, heb je problemen kun je de pillen altijd er bij nemen. Ik at enkel bij grote maaltijden groenten, bij de andere at ik vaak sla enzo, maar dat was enkel voor de smaak

Ik zat altijd rond de 30gr, grotendeels omdat ik ook wat is lustte en daarop mn schema baseerde. Ik at veel kaas (camenbert) en vlees (bockworst, ook gehakt is een vetbom )
    The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Ik heb die capsules gekocht maar ze stellen echt niks voor. 3 maal daags 2 capsules en dan heb je totaal 3 gram vezels erbij. Dat is erg weinig.

Ik heb spinazie a la creme gekocht. Sakurakilla, hoeveel vezels zitten er in? weet jij dat? En hoeveel gram at jij daarvan op een dag?

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
        Hij wil dieëten op keto DSO, en dan is dat dus absoluut niet de bedoeling.
        Daarnaast is bij keto elke koolhydraat van belang, dus gewoon ook je groenten tellen.

Vezeltabletten zijn waarschijnlijk een goede aanvulling bij keto.
        Aha...ja dom van mij uiteraard. Ik was even vergeten dat hij KETO wilde doen. Maar het is echt beter om de vezels uit groenten te halen dan uit supplementen. Ook voor zijn portomonnee, want groenten kosten echt geen drol!
        Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
          Aha...ja dom van mij uiteraard. Ik was even vergeten dat hij KETO wilde doen. Maar het is echt beter om de vezels uit groenten te halen dan uit supplementen. Ook voor zijn portomonnee, want groenten kosten echt geen drol!
          Ja je hebt gelijk.. die pillen zijn duur en er zitten maar 3 gram vezels in.. dus ik ga tog voor de spinazie a la creme.. maar goed hoeveel spinazie zou ik dan moeten eten op een dag? Ik vind het lekker dus ik kan veel weg krijgen

Comment

Groenten kun je onbeperkt eten, dus ik zou 300-500 gram verdeeld over de dag eten.
            Geniet, en drink met maten!

Comment

Groenten kun je onbeperkt eten, dus ik zou 300-500 gram verdeeld over de dag eten.
              Oo, dat eet ik zo weg joh:P

nouja.. probleem opgelost

Comment

Daar heb je uiteraard gelijk in. Maar met unlimited groenten eten niet. Zeker niet als je bijvoorbeeld groenten neemt die wat hoger in de carbs zitten (zoals bijvoorbeeld een rode paprika, geloof dat die er aardig wat heeft).
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                  Daar heb je uiteraard gelijk in. Maar met unlimited groenten eten niet. Zeker niet als je bijvoorbeeld groenten neemt die wat hoger in de carbs zitten (zoals bijvoorbeeld een rode paprika, geloof dat die er aardig wat heeft).
                  ik zeg unlimited groene groentes :P mjaa 300gr a 400gr per maaltijd is beetje wat een max over de gehele dag

@game
                  btw als je wortels gaat eten of tomaten niet koken gewoon raw

Comment

K thx voor jullie reacties..

Ik ga ff een pizza eten want dat kan komende tijd niet
                    Ik zal zo ff me stats opnieuw checken.. gewicht en BF

En ik eet 300/400gr per dag en niet per maaltijd :P
                    Last edited by gameface; 31-03-2009, 19:56.

Comment

ff korte vraag tussendoor.. zout mag wel tog?

Comment

Ik heb hier nog steeds een recept liggen voor een pizza te maken met bloemkoolbodem. Veel goeie dingen over gelezen, maar nog niet getest

Eet nu niet elke dag spinazie Dat kom je zeker beu... Je kunt elke groene groente eten en je kan bijna bij elke groente room doen

Comment

Hier ff me stats voordat ik begin:
                          Lengte: 1.89
                          Gewicht: 71.5 en na de pizza 72
                          BF: 15%

Comment

Train ervaring:
                            Maart 2008 T/m november 2008: Slecht getraint en geen voeddingsschema.
                            November 2008 T/m Maart 2009: Hard en intensief getraint en geen voeddingsschema.
                            Maart 2009 Tot heden: Hard en intensief getraint en een voeddingsschema.

Comment

Zwier het allemaal in een (trainings)logje, gaat veel overzichtelijker zijn

Comment

Ik post nu alleen maar elke week me gewicht en BF%posten.. en natuurlijk de evt vragen.
                                En als ik me ketonen test heb gedaan enzo

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X