Campina Rijstepap,Havermoutpap !

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Campina Rijstepap,Havermoutpap !

Ik vroeg me af of jullie ook wel eens Campina rijstepap of havermoutpap eten ?
    ik vind het altijd makkelijk als ik s'ochtends weinig tijd heb.

En nog een vraagje: ik zoek al een tijdje blikjes tonijn met een smaakje erbij op waterbasis vind ik altijd zo droog.. weten jullie waar je die moet halen ?
    ik was in Aruba en daar hebben ze allerlei goeie smaken..
    DUNAMIS KABUL

Heb het geprobeerd was te ranzig vergeleken met normale brinta/havermout. En als er smaakjes bij zitten moet je uitkijken voor toegevoegde zuikers.

Comment

In de supermarkt lagen wel van die blikjes van john west met hippe smaakjes. Of dat nou tonijn was weet ik niet meer, ik heb het zelf nog niet geprobeerd. Is ook niet iets wat je iedere dag zou kunnen eten want een zo'n blikje is gelijk 3 euro ofzo

Comment

Rijstepap en havermoutpap is wat mij betreft te veel suikers (of in ieder geval, wat ik me kan herinneren van de voedingswaarde).

Wat betreft de tonijn: Mik er zelf wat doorheen als je het te droog vindt.
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...ie-tonijn.html

Hier staan wel veel dingetjes wat je erbij kan doen

Comment

Heb wel eens rijstepap of havermoutpap. Kijk eens naar de ingrediëntenlijst, zitten volgens mij geen suikers bij. Vind het goed te eten, maar niet calorieën genoeg voor mij in de bulk. Plus dat het duurder is dan de melk en de havermout los.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Qua kwaliteit en qua betaalbaarheid zou ik het gewoon houden op lossen melk en losse havermout.
              Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                Heb wel eens rijstepap of havermoutpap. Kijk eens naar de ingrediëntenlijst, zitten volgens mij geen suikers bij. Vind het goed te eten, maar niet calorieën genoeg voor mij in de bulk. Plus dat het duurder is dan de melk en de havermout los.

Mmmm, dan verwar ik het misschien met de berg suiker die ik er zelf altijd ingooide omdat ik het anders niet te eten vond
                "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Personlijk vind ik de gewone havermout 'de goedkoopste' het lekkerste.
                  mik er een berg melk bij doe het 3min in de microwave en ik vind het heerlijk!

tonijn zie gameface zijn post
                  Calisthenics / Street workout

Comment

Ik ben ook pro Brinta pap.

Wat betreft de tonijn.
                    Bij de AH staan idd van die John West is blik op waterbasis (tonijn in moot heet het).
                    Persoonlijk vind ik het niet al te droog.
                    "Pain Is Temporary, Failure Lasts Forever"

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                      Mmmm, dan verwar ik het misschien met de berg suiker die ik er zelf altijd ingooide omdat ik het anders niet te eten vond
                      Heb je weleens Havermout of brinta op zonder toevoegingen
                      Evolution, development, curiousity and improving you tax

Comment

Originally posted by taxation View Post
                        Heb je weleens Havermout of brinta op zonder toevoegingen

Euhm ja, die suikertoevoegshit is echt van een jaar of twee geleden of zo

Comment

Ga persoonlijk iets vaker voor de zalm. Meer gezonde vetten (omega 3). Vandaag voor het eerst "wilde rose zalm" gegeten van Deepblue. Normaal zijn deze zo om en na bij de euro, echter door een vergissing (van mijn kant) was dit prijstechnisch te vergelijken met JOHN WEST. maar oh, goed kweil kweil. dit is echt lekker. ! Wel 2,79 per 213 (netto) gram by the way. Zoet, sappig, mooi rood. heb net gesmuld.

Maar goed, voor dat geld kun je ook EUROSHOPPER 200 gram gerookte zalm halen ad 2,79. Goede zalm voor die prijs.

Altijd leuk hoe je van rijstepap via tonijn op zalm kan komen

Ken zelf ook wel mede BB'ers die veel aan de rijstepap zitten. Vooral enkele hardgainers. Vind het zelf ook lekker (zo af en toe), en ik dacht dat er niet zo heel veel / geen suikers zijn toegevoegd. Alleen de KH van melk en de rijst natuurlijk. Het is vaak 's avond wat makkelijker weg te eten, lekker tussendoortje en redelijk voedzaam. Dus als je een beetje wil zondigen, dan is het best te gebruiken. Misschien een ideetje als PWO shake. Dan nog een beetje druivensuiker (dextrose) of maizena er in, en smullen maar !

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                            Euhm ja, die suikertoevoegshit is echt van een jaar of twee geleden of zo
                            Hmmz... dus zelf Brinta / havermout zonder suiker of honing kan wennen Misschien moet ik dit dan ook maar eens af gaan bouwen.
                            En ik maar vitten op de Sterkste ophaler dat ie melk in zijn koffie doet, en hij daarom geen koffie lust Shame on me
                            Last edited by taxation; 14-05-2009, 15:32.

Comment

Originally posted by taxation View Post
                              Hmmz... dus zelf Brinta / havermout kan wennen Misschien moet ik dit dan ook maar eens af gaan bouwen.
                              En ik maar vitten op de Sterkste ophaler dat ie melk in zijn koffie doet, en hij daarom geen koffie lust Shame on me

Wennen??? Is gewoon lekker! Zeker havermout... Koud of warm... jammie.. En als ik het warm eet met een lepel pindakaas erdoorheen (van Sancho afgekeken).

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X