Campina Rijstepap,Havermoutpap !

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Pinada View Post
    Wennen??? Is gewoon lekker! Zeker havermout... Koud of warm... jammie.. En als ik het warm eet met een lepel pindakaas erdoorheen (van Sancho afgekeken).
    Wennen en dat met pinda kaas, pinada, lindakaas, haha. Zal het eens proberen. kippensoep met pinda is iig wel erg lekker

K kan zelf niet zeggen dat ik echt kapot ben van Havermout, maar dat komt natuurlijk omdat wij in dit land zo ontzettend veel lekkerdererere alternatieven hebben. Brinte, echter vind ik zelf wel beter te eten (andere substantie).

Heb gelezen dat sommigen het weleens koud nuttigen. Ik heb het weleens, ong. 30 gram, in mijn shake gedaan, en ben vervolgens gaan stappen. Ik heb het iig geweten, mijn maag explodeerde bijna uit elkaar door het uiteenzetten van de brinta. Heb de eerste 1,5 uur lekker buiten gezeten, omdat ik mijn stoel niet meer afkwam. Daarom begrijp ik niet dat sommige dit koud kunnen eten.

Dus een tip voor iedereen. : doe eens een flinke schep Brinta in je shake, gegarandeerd succes !
    Last edited by taxation; 14-05-2009, 15:40.
    Evolution, development, curiousity and improving you tax

Comment

Kan je havermout ook gewoon in je shake gooien dan ? ( zonder in de magnetron optewarmen met melk ofzo)
      DUNAMIS KABUL

Comment

Originally posted by Najtreg View Post
        Kan je havermout ook gewoon in je shake gooien dan ? ( zonder in de magnetron optewarmen met melk ofzo)
        Ja hoor. Niet iedereen kan het waarderen, koude havermout maar ik vind het lekker.

Then again, ik vind koekjes en chips ook lekkerder als ze al een week in de open lucht lekker taai zijn geworden dan wanneer ze vers zijn.
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

@ Pinda
          Bah.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Pinada View Post
            Ja hoor. Niet iedereen kan het waarderen, koude havermout maar ik vind het lekker.

Then again, ik vind koekjes en chips ook lekkerder als ze al een week in de open lucht lekker taai zijn geworden dan wanneer ze vers zijn.
            Gij spoort nie, koekurt!
            Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
              @ Pinda
              Bah.
              Ik ben niet bah

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
              Gij spoort nie, koekurt!
              Ik heb ook nooit beweerd dat ik wel spoor vrolijke frans
              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Ik eet elke ochtend havermout. Shakebeker met 90 gr havermout, magere melk, 35 gram whey in de magnetron gooien. Lekker en gezond. Veel topatleten eten dat ook.

Mijn tonijn eet ik met een klein beetje ketchup. Klein beetje is genoeg om de smaak lekker te maken. Soms rasp ik er ook een uitje doorheen.

ps: ik zou nooit havermoutpap van campina kopen...gewoon lekker zelf maken! 500 gr havermout bij AH van merk euroshopper= 89 cent.
                You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X