Wat ik eet..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat ik eet..

sochtend's Thee zonder suikker brood of een rijstewavel
    Over de dag verspreid. ik bedoel me werk.. 8 sneedjes brood en elke dag een bakje rouwkost mee.. ik drink water of thee + Dat ik nog eens een liter melk drink.
    Ik eet zoizo elke week 6 eieren.. Eigeel niet natuurlijk
    2 keer in de week rijst en kip.
    Elke dag groente en (fruit 2 stuks)
    Iemand een tip???
    Want ik verbrand heel erg snel + dat mijn vet% uit 13% bestaat ik weeg 68Kilo

Hopelijk hebben jullie wat tips altijd welkom

Gr Dave

Tip: meer eten.
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

eigeel wel eten!

daarnaast veel meer eten
      Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
      Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Davejuh View Post
        sochtend's Thee zonder suikker brood of een rijstewavel
        Over de dag verspreid. ik bedoel me werk.. 8 sneedjes brood en elke dag een bakje rouwkost mee.. ik drink water of thee + Dat ik nog eens een liter melk drink. Ik eet zoizo elke week 6 eieren.. Eigeel niet natuurlijk
        2 keer in de week rijst en kip.Elke dag groente en (fruit 2 stuks)
        Iemand een tip???Want ik verbrand heel erg snel + dat mijn vet% uit 13% bestaat ik weeg 68Kilo Hopelijk hebben jullie wat tips altijd welkom
        Gr Dave
        Tip: ga je op deze site eens inlezen over voeding en voedinsschema's. bijv. in de stickie "Q & A to get ripped" staat bordenvol (!) informatie. Zou kun je dagelijkse voedselinname structuur geven.

Je geeft hier wat voedingsmiddelen aan, maar zo te zien heb je dat lukraak opgeschreven en wellicht alles wat je op een dag eet. Zoals het er nu staat, is het TE weinig en geeft ook niets aan wanneer je wat inneemt. Het is van belang dat je weet welk voedsel je tot je moet nemen, in welke KH-vetten-eiwit verhouding en welke tijdstippen.

Dus eerst even goed inlezen en dan wellicht in een paar dagen je voedingsschema opstellen. Probeer een wat voeding uit (nadat je hierover hebt gelezen) en post dan een schema, indien je twijfels hebt.

Je huidige voedings (schema?) is niet toereikend om het als BB'er ver te brengen.
        Evolution, development, curiousity and improving you tax

Comment

kijk hier anders even bij voeding.BodyStore.nl, Sportvoeding en afslankproducten mischien handig

Comment

Post eerst maar eens wat je allemaal eet op een dag.. wat ik in een week eet joost mag t weten.

Comment

S'ochtends brinta pap nemen/ of havermout

Om de 3 uur een half bakkie
              DUNAMIS KABUL

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X