Moeilijk eten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Moeilijk eten

Ik ondervind de laatste dagen dat ik serieus slecht kan eten, ik heb ook geen echte honger, vandaag heb ik 3 koffiekoeken en 1 pizza gegeten thats it, pizza heb ik speciaal genomen omdat ik anders niks deftig binnen had. Zou dit nu van de dbol kunnen zijn , en wat zijn de gevolgen hiervan tijdens mijn kuur.
    stil growing

Kan echt niet van de d-boll zijn dat heb ik nog nooit meegemaakt.

Misschien ff bij de dokter langs gaan want het moet echt wat anders zijn.

Weinig eten zal tenkoste gaan van het eindresultaat van je kuur ben ik bang..

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

ik ken persoonlijk niet echt veel van kuren maar heb altijd gedacht dat er in elke kuur een stof in zat dat je hongergevoel omhoog deed. ?
      had je dit voor je kuur ookal of niet ?

Comment

Voor de kuur kon ik mijn 7 maaltijden per dag lekker eten zonder probleem, nu heb ik zelfs geen honger gevoel meer, en als ik geen honger heb en toch probeer te eten gaat dat echt moeilijk en doe ik er lang over en begint het tegen te steken. Ga me morgen maar een weight gainer aanschaffen zodat ik toch genoeg binnen krijg.
        stil growing

Comment

Stop anders met de d-boll op het moment dat je aan de test gaat. Als je dan wel weer kunt eten ligt het hoe vreemd ook aan de d-boll..

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X