Pasta/rijst of aardappels

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Pasta/rijst of aardappels

Halloo hier een vraag van een "groentje"

Wat is beter om bij het avondmaal te eten : pasta , rijst of aardappels?
    Of maakt het misschien niet veel uit,zolang je maar niet TE veel ervan neemt?

En met betrekking tot de rijst, zelf koken of de kant en klaar voor in de magnetron (lassie , 100 gram bakje,zilvervlies)

Greets,alice

Denk dat variatie wel goed is..

Comment

Is afhankelijk van je kcal budget en hoeveel je per dag aan koolhydraten besteed. Volkoren pasta en zilvervlies rijst zijn de betere opties. Als je aardappelen neemt dan de kleine zoete aardappelen ipv die andere grote gevallen. Zoveel mogelijk zelf maken is beter.

Comment

Zilvervliesrijst heeft mijn voorkeur op het gebied van koolhydraten. Ben echter een enorme fan van lekker krokant gebakken aardappelen, en pasta gaat er ook goed in.

Zou gewoon afwisselen.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Zoete aardappelen zijn mijn favoriet! Misschien voor mensen in de cut een prima optie want ze zitten laag in de kcal.

Comment

Originally posted by Latina View Post
            Zoete aardappelen zijn mijn favoriet! Misschien voor mensen in de cut een prima optie want ze zitten laag in de kcal.
            Echt bodybuildingvoedsel. De meeste Bodybuilders eten zoete aardappelen als koolhydraatbron.
            Geniet, en drink met maten!

Comment

Hoe zit het trouwens met Mie soorten?
              Ik vind chinese mie zo af en toe ook wel lekker alleen
              vraag ik mij af of dit gezond is of ongezond ?

Comment

Zijn simpele carbs. Erg lekker, maar het is een minder goede keuze dan bijvoorbeeld zilvervlies rijst.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

zoete aardappels is imo de beste(ook de duurste). Ik kan het financieel niet veroorloven dus voor mij is het gewoon rijst.

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                    Zijn simpele carbs. Erg lekker, maar het is een minder goede keuze dan bijvoorbeeld zilvervlies rijst.
                    Zouden die ook niet zoals diverse pastasoorten niet in een volkoren versie te koop zijn?

@ Punani

Klopt. Die krengen zijn duur!

Comment

Bestaan wel, maar geloof niet dat die zoveel beter zijn.

sigpic

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                        Bestaan wel, maar geloof niet dat die zoveel beter zijn.
                        Vanwege de hvh kcal? Of vanwege de hvh vezels, de glycemische index of wat?

Comment

Geloof dat de hoeveelheid vezels te verwaarlozen is, en de GI ook nauwelijks verandert.

sigpic

Comment

Wat is het verschil misschien tussen kleine zoete aardappels, en de grotere?
                            Getting stronger to fend off potential zombie attacks.

Comment

Originally posted by dfuse View Post
                              Wat is het verschil misschien tussen kleine zoete aardappels, en de grotere?
                              De ene is klein en de andere groot
                              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X