pindakaas + kaas

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• pindakaas + kaas

Even een vraagje: Is dit goed om in mijn schema te zeten, der zitten dan wel veel vetten in kaas maar ook veel eiwitten,
    Aan boterhammen eet ik dus pindakaas met kaas en boterhammen met kipfilet

Buiten dat kaas met pindakaas volgens mij niet te eten is, kan je dat beter uit je schema laten. Zitten te veel verzadigde vetten in.
    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

pindakaas is oke, kaas is minder.

Comment

kaas is of vet of zout

pindakaas kan wel hoor!

Comment

Kaas is rijk in eiwitten, maar helaas ook in verzadigd vet en zout. Geen goede keuze dus om met regelmaat te eten. Ik neem bijvoorbeeld alleen kaas als er geen enkele andere goede eiwitbron aanwezig is.
          Geniet, en drink met maten!

Comment

pindakaas is goed, zit vet in maar net als noten zijn de meeste onverzadigd of meervoudig onverzadigd.
            kaas zit inderdaad veel vet en zout in de eiwitten kun je beter binnen krijgen door een extra plak kipfillet op je boterham te doen, of wat je ook kunt doen als je toch kaas wilt de vet armste kaas ( smeerkaas 20 + dacht ik weet het niet zeker ) nemen.

Comment

Originally posted by Ashley View Post
              Buiten dat kaas met pindakaas volgens mij niet te eten is, kan je dat beter uit je schema laten. Zitten te veel verzadigde vetten in.
              Wel hoor,is best lekker.

Comment

Originally posted by anouk22 View Post
                Wel hoor,is best lekker.
                pindakaas met kaas. heerlijk! ik heb er zelfs een tijdje wat ketchup bij gedaan

maar eet het helaas nooit meer. geen kaas in ieder geval.

Comment

Heerlijk!^^
                  Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

ja tis idd heerlijk, maar smeerkaas 20+ zou dus ook kunne, en ja kipfilet eet ik ook veel maar daar moet je zo onderhand een heel bakje per boterham opdoen wil je wat eiwitten binnenkrijgen, een plakje is maar 15 gram ofzo

Comment

Vind de houding tegenover kaas hier soms wat overdreven. Daar is al meerdere keren een discussie over geweest. Als je het met mate eet, en met je verdere eten let op zout en vetten, valt het allemaal best mee. Je zult er in ieder geval niet dood van gaan. Dus op zijn tijd voor de afwisseling: niks mis mee.
                      Elke dag? Geen aanrader.
                      Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Originally posted by erikv View Post
                        Vind de houding tegenover kaas hier soms wat overdreven. Daar is al meerdere keren een discussie over geweest. Als je het met mate eet, en met je verdere eten let op zout en vetten, valt het allemaal best mee. Je zult er in ieder geval niet dood van gaan. Dus op zijn tijd voor de afwisseling: niks mis mee.
                        Elke dag? Geen aanrader.
                        hier ben ik het ook mee eens,
                        1x per week neem ik het gewoon voor het lekkere meestal in weekend
                        pindakaas doe ik wel vaak op de boterhammetjes (ben er gek op!)
                        Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by Opstal View Post
                          pindakaas met kaas. heerlijk! ik heb er zelfs een tijdje wat ketchup bij gedaan

maar eet het helaas nooit meer. geen kaas in ieder geval.
                          Nee,dat gaat mij wat te ver haha.Bah .

Comment

Tuurlijk kan 1 keer geen kwaad ik eet ook wel kaas(ben nu ook niet zo strikt met eetschemas meer bezig) maar in een perfect schema hoort imo geen kaas.

Comment

Originally posted by quibus View Post
                              Tuurlijk kan 1 keer geen kwaad ik eet ook wel kaas(ben nu ook niet zo strikt met eetschemas meer bezig) maar in een perfect schema hoort imo geen kaas.
                              Misschien vind jij dat ,maar een ander weer niet.Kan toch? En wat noem je een 'perfect' schema?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X