Ontbijt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ontbijt

Wie heeft een goeie vervanger voor havermout. Heb het laatst een paar keer geprobeerd, zo van volhouder wint. Helaas kwam ik als verliezer uit de strijd, kokhalzend verloren. Ik eet wel meusli met yoghurt en klein sheutje rosevice. Is dit een goeie vervanger. Iemand nog meer tips??

Kees
    Ben liever lui dan moe, behalve om te sporten!!!!!!!

Brinta. Rijstepap. Gortepap.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Brinta, volkoren brood. Daarnaast kan je havermout ook gewoon ongekookt door je shake heengooien. Zelf door de kwark.
      Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
      Go heavy or go home!

Comment

Bambix.

Comment

Zelf neem ik meestal griesmeelpap is ook erg lekker ( zelf maken dus niet kant en klare pap)

Comment

Brinta, volkorenbrood, mueslibollen.
            Geniet, en drink met maten!

Comment

Rijst,(volkoren)macaroni etc.Gortepap kende ik nog niet,maar het klinkt best goor .Zal het ongetwijfeld fout hebben .

Comment

Nope, is ook goor.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Probeer het eens door de yoghurt te gooien. Of zoals eerder genoemd door de kwark. Ik kan "normale" havermout echt niet wegkrijgen, maar nu doen ik 50g door 250ml magere yoghurt, handje dipevriesframbozen en een beetje zoetstof. Smaakt echt stukken beter, en het is tenminste niet "pap-achtig".

Comment

brinta met warme melk.. geen hete.. shepje suiker erbij.. roeren en meteen wegdrinken anders word het beton

Comment

ik wil er nog nutrix aan toevoegen.

Comment

Originally posted by punani View Post
                        ik wil er nog nutrix aan toevoegen.
                        Nutrix = bambix nu.. als ik het goed heb. Vanille is lekker.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X