burgertje?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Lol voor al je bulk vragen. Vraag het aan die jongen van 2.06 XD
    “Dareka no sei ni shite wa nigekakure shiteru hibi ate ni naranai wa"

Comment

doe mij zon lekker wijf als toetje
      "Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"

Comment

tering 8000kcal amazing

Comment

Lekker bulke gek!
          <------ BB Gun doet auw!

Comment

Voor IF is toch perfect als je zo doet.

Mager rundergehakt, halve kilo
            20+Kaas 4 plakken
            Tomaat 2 stuks
            Ui versnipperen
            Knapperige volkoren bun

Op de gril pleuren en hoppa

Als ik ooit IF ga doen zou dat me eerste meal zijn, das wel duidelijk

Honger als een paard dan gaat zo'n ding er echt wel in, dat druipen in vet is nergens voor nodig en voegt ook niet bijster veel toe. Zou bijna IF doen om dit soort dingen te gaan eten
            The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

No way dat dat 8000kcals is. Vet levert de meeste kcal. Negen kcal/gram. Stel dat je honderd gram puur vet hebt, dan heb je 900kcal. Voor achtduizend kalorieën heb je dus bijna negenhonderd gram puur vet nodig. Dat is bijna een liter olijfolie die je daarvoor moet wegwerken. En dan ga je er nog aan voorbij dat het brood vrijwel alleen koolhydraten levert, het vlees voornamelijk eiwitten, en de kaas ook, hoe vet ook, bij lange na de 100% vet niet haalt. En dat dat ding echt geen kilo weegt.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X