Smokkeldag

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Smokkeldag

Zou eens graag willen weten wat de meeste hier eten tijdens hun smokkeldag, zelf eet ik vrij weinig tijdens een smokkeldag, is zo een dagje dat ik mijn lichaam een beetje wil laten rusten en enkel iets eet wanneer ik honger krijg.
    stil growing

domino pizza hot 'n spicey. Een niet-bescheiden schaaltje met roomijs. Junk food. Als ik tegenwoordig een maaltijd over sla dan krijg ik echt een enorme honger. Dus weinig eten doe ik nooit
    I live to end the game

Comment

patat frikandellen hamburgers pizzas shoarma chips frisdrank koek pepernoten chocola noem het maar op ik eet het wel op me smokkeldag
      eat eat eat and look like a freak!

Comment

mc donalds ,patatzaak ,pizza shoarma en vele andere lekkere dingen mmmm heerlijk zo eens per maand
        JAJA 2*180 bankdruk eindelijk
        Lang voor getraind
        nu verder schema van beentje

Comment

eens per maand? 1 a 2 keer per week zuol je bedoelen
          eat eat eat and look like a freak!

Comment

Heb niet echt een smokkeldag.
            Hou me vrij strikt aan mijn eetschema behalve op de zaterdagen. Dan eet ik te weinig. Geen zin om te eten vaak.

Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Mijn smokkel is meestal op zaterdag of zondag.
              Dat houd dan in dat ik een eitje bak met spek er in of pannekoeken met bruine suiker,of met spek erin.
              En ik eet kaas op m'n brood i.pv. kipfilet.
              Heel soms een frietje

Grtz..
              Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Ik neem meestal een cheatmaaltijd na een training. Mijn mening is om dan nog iets meer calorieen in te nemen, want denk dat de 1ste 2-2,5 uur na trainen belangrijk is om goed te eten en dan te eten wat niet te laag in gi index zit:
                Is dus ook meestal pizza/pannekoeken/Mac enz.

Comment

Ik smokkel eigenlijk niet. Ik heb wel net als Mr. C dat ik in in het weekend wat minder eet, omdat ik dan niet zo'n zin heb om zoveel te eten.

Moet wel zeggen dat ik nu met sinterklaas wel een chocoladeletter heb gekregen, die ik ook zeker op ga eten! Af en toe moet kunnen vind ik, maar het is niet NODIG zoals sommigen zichzelf wijsmaken...
                  Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Ik doe elke zaterdag een smokkeldag, en eet dan alles waar ik zin in heb.
                    Moet kunnen!
                    grts de polle

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X