bulken?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Maar nu heb ik een ander probleem.
    Mijn school begint over 2 weken, en ik krijg daarbij 6 uur sport in de week.
    maar hoe moet ik dat aanpakken met bulken? en gaat dat samen spiermassa opbouwen en zoveel sporten. k weet niet of ik eronderuit kan komen, maar als beveiliger heb je toch een goede conditie nodig :P
    moet ik dan meer eten?

Comment

Originally posted by SCFNoSurrender View Post
      Maar nu heb ik een ander probleem.
      Mijn school begint over 2 weken, en ik krijg daarbij 6 uur sport in de week.
      maar hoe moet ik dat aanpakken met bulken? en gaat dat samen spiermassa opbouwen en zoveel sporten. k weet niet of ik eronderuit kan komen, maar als beveiliger heb je toch een goede conditie nodig :P
      moet ik dan meer eten?
      Je onderhoud gaat naar boven dus meer eten.
      @ ketIF

Comment

Heb hetzelfde probleem ik ga namelijk sportopleiding doen, te vergelijken met het cios. Is dus eigenlijk bijna niet anders als sporten. Tsja, dat is kut, maar dan moet je dus gewoon nog meer freten. Jammer dan. Voor wat hoort wat. Zie je pauzes als kans om te eten, vrije uren dat soort dingen. En de rest vul je aan na school. Soort aangepaste vorm van IF.

Ik neem straks gewoon veel chocolademelk mee en voor de rest volkorenbrood met kipfilet en pindakaas. Als ontbijt 7 granen/brinta, whey shake en als ik thuis kom een omelet van 8 eieren en daarna avondeten. 'S avonds nog wat kcal naar binnenwerken en voor het slapen een kilo kwark. Kom je toch nog aan je behoefte. Het is een beetje improviseren kerel, maar als je een beetje creatief bent lukt dat wel.
        Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by Brambo19 View Post
          Spiermassa bijkomen zonder boven behoefte te eten is praktisch onmogelijk, je zal sowieso wel vet bijkomen.
          Wat je kan proberen is carb cyclen, zal minder snel vooruitgang maken maar ook minder snel vet bijkrijgen.
          Met carb cyclen minder snel vooruit en minder vet bijkrijgen? Leg is uit
          22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Waarom leest de topicstarter gewoon de zomerstickie niet ff door?
            Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X