Voedingsschema creëren.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voedingsschema creëren.

Beste leden,

Voordat ik wil gaan beginnen met trainen wil ik een voedingsschema. Ik ben totaal nieuw met zulke dingen, dus als jullie me even kunnen vertellen wat ik allemaal moet regelen zou ik zo snel mogelijk ermee aan de slag kunnen. Wel kan ik melden dat ik momenteel onwijs slecht eet dagelijks, namelijk:

Ochtend: Ik eet cornflakes en drink een beker sap of water.
    Middag: Ik eet niks tot een aantal snacks en drink meestal veel Coca-Cola.
    Avond: Ik eet meestal rijst, vlees en sla, maar het is verschillend. Ook hierbij drink ik meestal veel Coca-Cola, en na het eten ook.

Hier ga ik dus zeker weten veel verandering in brengen, maar moet natuurlijk weten hoe.

Als jullie meer moeten weten, vraag maar raak.

Alvast bedankt!

Zomersticky lezen, daar staat een hoop in!
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Inderdaad want dit schema is, zoals je zelf zegt, erg slecht.!

Lees eens schema's van anderen door.
      Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
      Go heavy or go home!

Comment

Inderdaad want dit schema is
        EDIT: dit is geen schema

kijk naar andere mensen hun schema en daar het commentaar erop daar leer je van
        Calisthenics / Street workout

Comment

Al die Coca-Cola skippen, dat word alleenmaar vet. En ook tussen de middag mischien een broodje inplaats van losse snacks. En rond 4en kwark..
          Always Have Respect

Comment

Originally posted by raph View Post
            Al die Coca-Cola skippen, dat word alleenmaar vet. En ook tussen de middag mischien een broodje inplaats van losse snacks. En rond 4en kwark..
            Kwark rond 4en? Ik zie het nut niet van kwark om 4 uur tenzij je moet slapen en dan rond 24 uur een nachtdienst gaat draaien.. in kwark zit casseine eiwitten in (trage eiwitten) dus alleen voor het slapen gaan

Comment

Originally posted by denisen View Post
              Kwark rond 4en? Ik zie het nut niet van kwark om 4 uur tenzij je moet slapen en dan rond 24 uur een nachtdienst gaat draaien.. in kwark zit casseine eiwitten in (trage eiwitten) dus alleen voor het slapen gaan
              bullshit, kan elk moment van de dag
              160kg squat
              225kg deadlift
              130kg benchpress

Comment

het kan ook op elk moment van de dag maar waarom zou je kwark nou rond 4en eten? waarom geen andere eiwitbron? waarom?

Comment

kwark kan de hele dag door, waarom? omdat het goedkoop, lekker en makkelijk is.
                  Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                  Go heavy or go home!

Comment

het kan ook op elk moment van de dag maar waarom zou je kwark nou rond 4en eten? waarom geen andere eiwitbron? waarom?
                    veel eiwit. goedkoop. snel weg te werken.
                    160kg squat
                    225kg deadlift
                    130kg benchpress

Comment

oke dat is waar maar persoonlijk zou ik het niet doen, moet er niet aan denken man! 1x in de avond is wel genoeg

Comment

ik zou nu niet op het schema ingaan, maar gewoon eerst met een fatsoenlijk schema laten komen
                        Groeten

Comment

Persoonlijke voorkeur. Kwark kun je ieder moment van de dag, wanneer je langzame eiwitten wilt, eten, of dat nou 's ochtends, 's middags, 's avonds of 's nachts is. Als jij langzame eiwitten wilt kun je kwark nemen. En inderdaad, je kan ook een andere langzame eiwitbron nemen, als jij 's middags geen kwark wil, is dat jouw persoonlijke voorkeur. Dat betekent niet dat kwark 's middags niet goed zou zijn.

(even los van koolhydraten die je eventueel zou willen vermijden)

Voor de rest gaat dit topic nu op slot, de topic starter mag eerst even netjes zijn best gaan doen een fatsoenlijk schema in elkaar te draaien en dan mag hij dat nog een keer posten.
                          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X