Voedingsschema creëren.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voedingsschema creëren.

Beste leden,

Voordat ik wil gaan beginnen met trainen wil ik een voedingsschema. Ik ben totaal nieuw met zulke dingen, dus als jullie me even kunnen vertellen wat ik allemaal moet regelen zou ik zo snel mogelijk ermee aan de slag kunnen. Wel kan ik melden dat ik momenteel onwijs slecht eet dagelijks, namelijk:

Ochtend: Ik eet cornflakes en drink een beker sap of water.
    Middag: Ik eet niks tot een aantal snacks en drink meestal veel Coca-Cola.
    Avond: Ik eet meestal rijst, vlees en sla, maar het is verschillend. Ook hierbij drink ik meestal veel Coca-Cola, en na het eten ook.

Hier ga ik dus zeker weten veel verandering in brengen, maar moet natuurlijk weten hoe.

Als jullie meer moeten weten, vraag maar raak.

Alvast bedankt!

Zomersticky lezen, daar staat een hoop in!
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Inderdaad want dit schema is, zoals je zelf zegt, erg slecht.!

Lees eens schema's van anderen door.
      Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
      Go heavy or go home!

Comment

Inderdaad want dit schema is
        EDIT: dit is geen schema

kijk naar andere mensen hun schema en daar het commentaar erop daar leer je van
        Calisthenics / Street workout

Comment

Al die Coca-Cola skippen, dat word alleenmaar vet. En ook tussen de middag mischien een broodje inplaats van losse snacks. En rond 4en kwark..
          Always Have Respect

Comment

Originally posted by raph View Post
            Al die Coca-Cola skippen, dat word alleenmaar vet. En ook tussen de middag mischien een broodje inplaats van losse snacks. En rond 4en kwark..