Hallo,
Momenteel ben ik:
19 jaar
1.81m lang
75,6kg
11,4% vetjes
Mijn doel is om weinig in vet aan te komen en me te richten op spiermassa en ik heb mijn voedingsschema aangepast naarmate het kon aangezien ik een buitendienstfunctie heb en maar 2 a 3 dagen op kantoor ben om alles uit te werken.
's ochtends 7:45 :
2 Bruine boterhammen met pindakaas
whey shake
schaaltje magere franse kwark 125gr
Banaan
+- 11:00
125gr magere franse kwark (als ik op kantoor ben)
muesli reep
Handje cashewnoten
12:30/13:00 :
6 Bruine boterhammen met kipfilet
Appel
125gr magere franse kwark (als ik op kantoor ben, zoniet dan een breaker)
15:00
Verschilt meestal, soms een bakje kwark, soms een sultana ofzo ligt er net aan wat er nog in de buurt ligt
17:30
Avondeten, vrijwel altijd AVG, soms in de plaats daarvan een keer macaroni of rijst etc.
19:00 ben ik aan het trainen tot 20:30 en dan pak ik om 20:30 nog een whey shake.
22:30 Magere franse kwark een bakje meestal ook rond de 125gr en een handje nootjes
De boterhammen in de ochtend met pindakaas vervang ik zo nu en dan door er een keer rosbief op te doen.
Is dit genoeg voor mijn doel? of adviseren jullie me iets te laten vallen/ vervangen/aan toe te voegen?
Momenteel ben ik:
19 jaar
1.81m lang
75,6kg
11,4% vetjes
Mijn doel is om weinig in vet aan te komen en me te richten op spiermassa en ik heb mijn voedingsschema aangepast naarmate het kon aangezien ik een buitendienstfunctie heb en maar 2 a 3 dagen op kantoor ben om alles uit te werken.
's ochtends 7:45 :
2 Bruine boterhammen met pindakaas
whey shake
schaaltje magere franse kwark 125gr
Banaan
+- 11:00
125gr magere franse kwark (als ik op kantoor ben)
muesli reep
Handje cashewnoten
12:30/13:00 :
6 Bruine boterhammen met kipfilet
Appel
125gr magere franse kwark (als ik op kantoor ben, zoniet dan een breaker)
15:00
Verschilt meestal, soms een bakje kwark, soms een sultana ofzo ligt er net aan wat er nog in de buurt ligt
17:30
Avondeten, vrijwel altijd AVG, soms in de plaats daarvan een keer macaroni of rijst etc.
19:00 ben ik aan het trainen tot 20:30 en dan pak ik om 20:30 nog een whey shake.
22:30 Magere franse kwark een bakje meestal ook rond de 125gr en een handje nootjes
De boterhammen in de ochtend met pindakaas vervang ik zo nu en dan door er een keer rosbief op te doen.
Is dit genoeg voor mijn doel? of adviseren jullie me iets te laten vallen/ vervangen/aan toe te voegen?
Comment