Momenteel voedingsschema.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Momenteel voedingsschema.

Hallo,

Momenteel ben ik:

19 jaar
    1.81m lang
    75,6kg
    11,4% vetjes

Mijn doel is om weinig in vet aan te komen en me te richten op spiermassa en ik heb mijn voedingsschema aangepast naarmate het kon aangezien ik een buitendienstfunctie heb en maar 2 a 3 dagen op kantoor ben om alles uit te werken.

's ochtends 7:45 :
    2 Bruine boterhammen met pindakaas
    whey shake
    schaaltje magere franse kwark 125gr
    Banaan

+- 11:00
    125gr magere franse kwark (als ik op kantoor ben)
    muesli reep
    Handje cashewnoten

12:30/13:00 :
    6 Bruine boterhammen met kipfilet
    Appel
    125gr magere franse kwark (als ik op kantoor ben, zoniet dan een breaker)

15:00
    Verschilt meestal, soms een bakje kwark, soms een sultana ofzo ligt er net aan wat er nog in de buurt ligt

17:30
    Avondeten, vrijwel altijd AVG, soms in de plaats daarvan een keer macaroni of rijst etc.

19:00 ben ik aan het trainen tot 20:30 en dan pak ik om 20:30 nog een whey shake.

22:30 Magere franse kwark een bakje meestal ook rond de 125gr en een handje nootjes

De boterhammen in de ochtend met pindakaas vervang ik zo nu en dan door er een keer rosbief op te doen.

Is dit genoeg voor mijn doel? of adviseren jullie me iets te laten vallen/ vervangen/aan toe te voegen?

weeet niet of het genoeg is, zie je pas als de totalen erbij staan
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

hmm ja daar is over nagedacht hehe

Tjah dat totaal lijkt me een beetje lastig uit te rekenen.. aangezien het moeilijk te schatten is hoeveel gram pindakaas ik op mijn boterham smeer, hoeveel gram vlees er voor mij word gemaakt en ik van te voren niet weet wat ik uberhaupt voorgeschoteld krijg... met de pindakaas is het op te lossen door te wegen op een weegschaaltje maar m;n avondeten...

Maar als je zo in 1 oogopzicht kijkt, denk je dan van : "Tjah 't ziet er redelijk uit" of van "Ik zou het dus echt niet weten aangezien er nergens KCAL & Kev's bijstaan"

Het is maar dat ik een kleine indicatie heb van of het de goede kant in zit of juist niet

Comment

Nogmaals, dat is niet te zeggen.
        Als jij zelf al niet weet hoeveel je binnenkrijgt. Hoe heb je het schema dan gemaakt.

Weet je wat je nodig hebt per dag?
        Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
        Go heavy or go home!

Comment

zou je kwark ook eens vervangen door wat vis.. , tonijn , koolvis, zalm.. 125grm kwark is trouwens ook veel te weinig.

Comment

d.m.v. zo'n berekening op internet bleek dat als ik heel de dag stil zou zitten dat ik ong. 1850 kcal nodig had per dag.
            Maarja hier heb je dus heel weinig aan aangezien niemand stil zit.

Aan dit schema kom ik door eerder geplaatste forum, waarin er mensen aangaven wat ik moest toevoegen en hoeveel ervan.

Dat is alweer een maandje of 2 geleden.
            Vandaar dat ik nu dit schema heb.

Comment

ja blikjes tonijn heb ik hier en daar nog thuis in de kast staan.. vergeten erbij te zetten dat ik dat ook af en toe eet

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X