Keto

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Keto

Zo na een klein jaar niks meer speciaals aan me voeding gedaan te hebben begint dit zijn tol e eisen.
    Ik ben niet meer zofanatiek als vroeger maar een buikje krijgen gaat me toch net iets te ver en na een jaar gewoon gegeten te hebben wat ik wil is het wel weer eens een uitdaging om een strikt schema te gaan volgen.
    Keto gaat het worden:

gewicht is momenteel 100 kilo met ongeveer 20% vet.
    ik wil ongeveer terug naar 12%
    Me behoefte is rond de 3000 en ga ongeveer op 2500 zitten
    2.5 gram eiwitten per kilo vvm en de rest dus vet.

Ga geen heel voedingsschema posten want eet elke dag anders maar weeg me eten etc. wel af zodat de aantallen kloppen.
    Nu nog een trainingsschema maken maar moet even van leo de berekening hebben voor de mmol.die hij als het goed is hier gaat posten dus alvast bedankt.

zal hier wel bijhouden wat ik ongeveer eet en hoe het geheel verloopt.

Succes Quibus
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

Kut ik zit over mn limiet heen :s dat boek is iets van 1 mb ofzo (pdf bestand) en volgens mij is mn inbox maar 1-2 mb groot. Pass anders ff je mail en een PM, dan mail ik het wel
      22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

je pm box zit vol me mail is XXXXX
        Last edited by Pinada; 26-08-2009, 20:53.

Comment

Zo nu een ruime week erop zonder refeed, niet echt moeiliujk vol te houden dit gisteren een enorme dip gehad maar nu voel ik me weer topfit.
          vandaag UB getraind
          -benchpress-mil press-bor-chins-schuine flyes-side raises-en armen.
          alles op 70%van 1 rm en volgens de mmol berekening.

ben nu 4 kio kwijt maar zal veel vocht zijn, heb wel al zin in vrijdag want ik heb wel trek in wat KH.

Heb eph/caf besteld en zal volgende wek beginnen met ECA stack.
          Ketostix komen morgen dus ben benieuwd....wordt vervolgt....

Comment

Kan vocht zijn, maar toch respect voor je hoor..Gisteren n dip? Hoe komt dat? Volhouden nu he...

Comment

Dip komt door de omschakeling van kh verbranding naar vet verbranding (aanmaak ketonen etc). Dit kost in het begin vrij veel energie van je hersenen en vandaar dat je heel erg moe, lui wordt, zin in niks, hoofdpijn etc. Dit wordt steeds minder naarmate je het vaker doet (wekelijks dus).

Ik had het wel altijd op de 2e/3e dag, maar de eerste keer was echt verschrikkelijk! Jij hebt het pas na 7 dagen nu, maar volgende keren zal je veel sneller in ketose komen
              22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Succes bro!
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Hoe werkt zo'n keto diet precies? ik lees er vaker over.. zelf zoek ik ook nog zoiets.. heb ongeveer dezelfde stats als jou quibus! iemand misschien een link naar zo'n schema? of hoe je er eentje maakt! alvast bedankt! en succes

Comment

ik heb een mooi boek van leo gehad als je me je email geeft stuur ik het wel door, het is wel in het engels.verder heb ik al me vragen aan leo gesteld en die heeft me erg goed geholpen, waarvoor dank

Comment

Ja ik heb die boeken ook gedownload van Lyle McDonald - The Ketogenic Diet.
                      Ik zit er aan te denken om over een paar weken ook keto weer te gaan doen .
                      Maar kzit nu op een fb schema waar ik maar 2 a 3 keer train , kweet niet of dat goed te doen is met keto.
                      Keto..start
                      16sept met 84kg vp rond de 14%
                      19sept, 82kg (vocht verlies)

Comment

3x is toch genoeg ik doe ma UB di LB vrijdag FB.

Comment

dus het is 3x KT? en hoeveel cardio doe je erbij dan?

Comment

Ik zou de eerste 2 weken gewoon rustig aan doen met cardio , bij mij werkte het goed zonder cardio alleen je conditie word wel wat minder dan.
                            Keto..start
                            16sept met 84kg vp rond de 14%
                            19sept, 82kg (vocht verlies)

Comment

Ik doe geen cardio, ga wel weer touwtje springen maar voorlopig nog niet.

net me ketostix binnen overheengepist en ++ dus ik ben iig in ketose.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X