Zo na een klein jaar niks meer speciaals aan me voeding gedaan te hebben begint dit zijn tol e eisen.
Ik ben niet meer zofanatiek als vroeger maar een buikje krijgen gaat me toch net iets te ver en na een jaar gewoon gegeten te hebben wat ik wil is het wel weer eens een uitdaging om een strikt schema te gaan volgen.
Keto gaat het worden:
gewicht is momenteel 100 kilo met ongeveer 20% vet.
ik wil ongeveer terug naar 12%
Me behoefte is rond de 3000 en ga ongeveer op 2500 zitten
2.5 gram eiwitten per kilo vvm en de rest dus vet.
Ga geen heel voedingsschema posten want eet elke dag anders maar weeg me eten etc. wel af zodat de aantallen kloppen.
Nu nog een trainingsschema maken maar moet even van leo de berekening hebben voor de mmol.die hij als het goed is hier gaat posten dus alvast bedankt.
zal hier wel bijhouden wat ik ongeveer eet en hoe het geheel verloopt.
Ik ben niet meer zofanatiek als vroeger maar een buikje krijgen gaat me toch net iets te ver en na een jaar gewoon gegeten te hebben wat ik wil is het wel weer eens een uitdaging om een strikt schema te gaan volgen.
Keto gaat het worden:
gewicht is momenteel 100 kilo met ongeveer 20% vet.
ik wil ongeveer terug naar 12%
Me behoefte is rond de 3000 en ga ongeveer op 2500 zitten
2.5 gram eiwitten per kilo vvm en de rest dus vet.
Ga geen heel voedingsschema posten want eet elke dag anders maar weeg me eten etc. wel af zodat de aantallen kloppen.
Nu nog een trainingsschema maken maar moet even van leo de berekening hebben voor de mmol.die hij als het goed is hier gaat posten dus alvast bedankt.
zal hier wel bijhouden wat ik ongeveer eet en hoe het geheel verloopt.
Comment