havermout

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• havermout

misschien ene domme kutvraag maar ik stel em toch.

ik heb dus van die euroshopper havermout... moet dit per se opgewarmd/aan de kook gebracht worden of kan ik de korrels ook gewoon in de blender mikken met water/melk en het dan opdrinken?

lees namelijk vrijwel overal over opwarmen/aan de kook brengen. echter vind ik warme melk/water niet bepaald fijn om te drinken, koud is 100000x beter.

grts

Originally posted by tums View Post

ik heb dus van die euroshopper havermout... moet dit per se opgewarmd/aan de kook gebracht worden of kan ik de korrels ook gewoon in de blender mikken met water/melk en het dan opdrinken?

lees namelijk vrijwel overal over opwarmen/aan de kook brengen. echter vind ik warme melk/water niet bepaald fijn om te drinken, koud is 100000x beter.

grts
    Als je het maar binnenkrijgt.

Comment

ik zelf doe altijd gwoon koude halfvolle melk omdat ik ook niet zo van warme melk hou, het is echt niet zo dat je het warm MOET maken
      gwoon lkkr doen wat je het lekkerst vind
      Mind is everything.

Comment

gewoon bij je shake flikkeren, makkelijk toch.

Comment

Yep, wat ukkie zegt.
          In de shake en zuipen maar, kauwen hoeft niet eens.
          Wel snel opdrinken anders zakt alles naar de bodem.
          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
          Go heavy or go home!

Comment

Ik maak er altijd een powershake van: Magere melk, wat ijsblokjes, havermout, banaan, scoop whey en soms 2 eetlepels pindakaas. Super ontbijt!
            Anything worth having, is worth working hard for!

Comment

is het beter om te eten voor of na je training of moet je het elke dag bij je ontbijtje eten?

Comment

ik doe 3schepjes druivensuiker met melk en havermout gewoon opwarmen en eten
                Calisthenics / Street workout

Comment

Gooi het in de melk/yoghurt/kwark whatever, warm is niet noodzakelijk

Comment

Komt omdat ze ervan uitgaan dat je eerst de melk opwarmt en dan de havermout daarmee mengt. Dat word doorgaans het meest gedaan. Maar je kunt het natuurlijk ook gewoon koud eten/drinken, de waardes zullen daardoor echt niet veranderen. Het is niet zo dat je lichaam het dan opeens niet meer opneemt ofzo. Je kan het in principe ook gewoon met water nemen in plaats van met melk, het is maar net wat je zelf wilt. Persoonlijk heb ik liever gewoon een warme bak melk met m'n 7 granen er door gemengd, zodat het nog een beetje smaakt. Koud opdrinken scheelt natuurlijk wel weer tijd. 'T is dus maar net wat je het liefste hebt.
                    Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by tums View Post
                      vragen waar je het antwoord niet op weet, zijn nooit dom
                      Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
                        vragen waar je het antwoord niet op weet, zijn nooit dom
                        Ligt eraan hoeveel je gezocht hebt.

een N0oB met 0 kennis kan makkelijke vragen stellen.
                        Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                        Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
                          Ligt eraan hoeveel je gezocht hebt.

een N0oB met 0 kennis kan makkelijke vragen stellen.
                          alsnog is het niet dom als je het antwoord erop te weten zal komen, lui en dom is iets anders
                          Groeten

Comment

Ik vroeg me vanmorgen net hetzelfde af... het is niet zo dat de structuur van de havermout verandert door het op te warmen? Want op mijn doos (Quark) staat dat je de havermout samen met de melk moet opwarmen, en dan 5 minuten moet laten afkoelen. En dan krijg ik het altijd zo warm met dit warme weer als ik zo'n grote kom warme melk moet binnenkrijgen! In de winter zou ik het nog wel zien zitten denk ik.
                            Getting stronger to fend off potential zombie attacks.

Comment

Originally posted by dfuse View Post
                              Ik vroeg me vanmorgen net hetzelfde af... het is niet zo dat de structuur van de havermout verandert door het op te warmen? Want op mijn doos (Quark) staat dat je de havermout samen met de melk moet opwarmen, en dan 5 minuten moet laten afkoelen. En dan krijg ik het altijd zo warm met dit warme weer als ik zo'n grote kom warme melk moet binnenkrijgen! In de winter zou ik het nog wel zien zitten denk ik.
                              Grappig ik moet gelijk aan dat vreemde ontbijt van Coleman denken, verwarde grits (wat dat ook moge zijn) gebakken eiwitten met vloeibare kaas, en dan zit op de bank met een dik boek onder die kom omdat het te warm is.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X